service & support

Mijn krant/tijdschrift is beschadigd bezorgd. Wat moet ik doen?

Als uw krant of tijdschrift beschadigd is bezorgd, geeft u dit dan zo snel mogelijk door aan de uitgever. Vaak (maar niet altijd) zal een nieuw exemplaar worden toegestuurd. 

Het doorgeven van een bezorgklacht wordt altijd aangeraden. Alleen als zij informatie kan een uitgever immers de oorzaak van voorkomende problemen achterhalen en voor een oplossing zorgen. Het is zeer wel mogelijk dat uw klacht, gecombineerd met die van anderen, de uitgever in staat stelt toekomstige problemen voor u en anderen te voorkomen.

Beschadigd tijdschrift

De contactgegevens voor de uitgever vindt u op de aanbiedingenpagina van de desbetreffende titel op Abonnement.nl. U kunt ook de titel in het zoekveld op deze website invullen. Als we deze informatie hebben, verschijnt automatisch de desbetreffende uitgever.

Beschadigde krant

De meeste kranten hebben uitstekende ‘self service portals’ waar u als abonnee zelf allerlei zaken kunt regelen, waaronder het doorgeven van bezorgklachten. Nabezorging is bij kranten minder gebruikelijk geworden sinds edities ook via de computer, tablet en smartphone kunnen worden gelezen. Als u geen digitaal toegang heeft, wordt dit in de regel tijdelijk verleend.


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee