klantenservice

Auto Review klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Auto Review abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

F&L Media
Telefoon: 024-2027822
Email: klantenservice@autoreview.nl
Facebook: https://www.facebook.com/AutoReviewNL/
Twitter: https://twitter.com/AutoReviewNL
Website: https://www.autoreview.nl/contact

Auto Review klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Auto Review niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat Auto Review een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Auto Review echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 024-2027822 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@autoreview.nl.

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch of per email contact op met de klantenservice van Auto Review. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.

Auto Review opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 024-2027822. Houd rekening met een opzegtermijn van een maand. Of mail naar klantenservice@autoreview.nl.

Houd rekening met een opzegtermijn van minimaal 1 maand. En bekijk de algemene voorwaarden van F&L voor alle abonnementsvoorwaarden.

Auto Review abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Auto Review aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere autobladen op Abonnement.nl.

Auto Review op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee