klantenservice

Aan de Haak klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Aan de Haak abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.

Scala Publishing
Telefoon: 033-4892910
Email: abonnementen@uitgeverijscala.nl
Facebook: https://www.facebook.com/haaktijdschrift
Website: https://www.aandehaak.nl/service/

De klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00.

Aan de Haak niet ontvangen

Is het haaktijdschrift niet bezorgd? Neemt u dan telefonisch contact op met de uitgever via 033-4892910 ( op werkdagen tussen 09:00 en 17:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het bezorgadres of andere gegevens wijzigen? Neemt u ook dan op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 telefonisch contact op via 033-4892910.

Aan de Haak digitaal

Heeft u een abonnement op Aan de Haak? Dan kunt alle (voorgaande) uitgaven ook online lezen. Om in te loggen gaat u naar het online archief. Hier kiest u voor de Aan de Haak editie die u wilt lezen, waarna u op ‘Lees Aan de Haak online’ klikt. Vul vervolgens uw abonneenummer in bij de gebruikersnaam en uw postcode bij het wachtwoord (in hoofdletters, zonder spaties. Bijvoorbeeld: 1822WR). En lees het nummer op uw gemak op uw computer.

Aan de Haak opzeggen

Wilt u uw Aan de Haak abonnement opzeggen? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 09:00 en 17:00. U ontvangt per email een bevestiging van de opzegging. Houdt u rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van Scala Publishing.
https://www.uitgeverijscala.nl/abonnementsvoorwaarden/

Aan de Haak aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor Aan de Haak.

Aan de Haak op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee