klantenservice

Residence klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Residence abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Residence niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Residence na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0172-476085 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van SP Abonneeservice.

Verhuizing doorgeven aan Residence

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? U kunt een adreswijziging doorgeven via de website van SP Abonneeservice.

Residence opzeggen

Wilt u uw Residence abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0172-476085. Of gebruik het formulier op SP Abonneeservice.

Er geldt een opzegtermijn van tenminste 4 weken.

Residence abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Residence aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere woontijdschriften op Abonnement.nl.

Residence op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee