klantenservice

kM Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend kM (Kunst en Materiaal) Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Virtùmedia B.V.
Telefoon: 085-0407400
Email: klantenservice@virtumedia.nl
Facebook: https://www.facebook.com/kMmagazine/
Website: https://kunstenaarsmateriaal.nl/contact/

kM Magazine klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 09:00 tot 17:00.

kM Magazine niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat kM Magazine een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is kM Magazine echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-0407400 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van kM Magazine. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.

U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op de website van kM Magazine.

kM Magazine opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 085-0407400. Houd rekening met een opzegtermijn van 3 maanden.

U kunt ook online uw kM Magazine abonnement stopzetten via het desbetreffende formulier op de website van kM Magazine.

kM Magazine abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de kM Magazine aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kunstmagazines op Abonnement.nl.

kM Magazine op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee