klantenservice

De Kanttekening klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend De Kanttekening abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, De Kanttekening BV. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor De Kanttekening is telefonisch bereikbaar via 010-2013740 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

De Kanttekening niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter De Kanttekening na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 010-2013740 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar info@dekanttekening.nl.

Verhuizing doorgeven aan De Kanttekening

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via info@dekanttekening.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 010-2013740 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

De Kanttekening opzeggen

Wilt u uw De Kanttekening abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 010-2013740. Of mail naar info@dekanttekening.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van De Kanttekening BV.

De Kanttekening abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele De Kanttekening aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kranten op Abonnement.nl.

De Kanttekening op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee