Service

Welkom
Aanmelden  Aanmelden

Win klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Win abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Keesing Nederland BV
085-8883276
   klantenservice@denksport.nl
  https://www.denksport.nl/klantenservice

Win klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Win bezorging

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Win een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Win echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-8883276 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Win. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.

U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op Aboland.

Win opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 085-8883276. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.

U kunt ook online uw Win abonnement stopzetten via het desbetreffende formulier op Aboland.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van Pijper Media.
https://www.denksport.nl/algemene-voorwaarden

Win abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Win aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere puzzelbladen op Abonnement.nl.

Win op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee