klantenservice

Panna klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Panna abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Panna is telefonisch bereikbaar via 0900-121 1111 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Panna niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Panna na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0900-121 1111 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar abo@panna-magazine.nl.

Verhuizing doorgeven aan Panna

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via abo@panna-magazine.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 0900-121 1111 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Panna opzeggen

Wilt u uw Panna abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0900-121 1111. Of mail naar abo@panna-magazine.nl.

Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Panna abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Panna aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere voetbalbladen op Abonnement.nl.

Panna op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee