Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw tijdschrift neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
TrosKompas
Telefoon: 035-672 6860
Website: https://www.troskompas.nl/service/
TrosKompas klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
TrosKompas niet ontvangen
Is TrosKompas donderdagmiddag nog niet bezorgd? Of is de tv-gids beschadigd? Bel voor bezorgklachten tijdens kantooruren naar 035-672 6860. Of stuur een email via het contactformulier op https://www.troskompas.nl/service/.
TrosKompas opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan via 035-672 6860 op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.
U kunt ook gebruik maken van het contactformulier op https://www.troskompas.nl/service/. Vermeld altijd uw naam en adresgegevens, alsmede uw abonnementsnummer. (U vindt dit nummer op de factuur/acceptgiro en op het adresetiket van het magazine.) Houdt u rekening van een opzegtermijn van 1 maand.