klantenservice

Espanje! klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Espanje magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Espanje klantenservice (verzorgd door SP Abonneeservice) is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Espanje magazine niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Espanje magazine een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Espanje magazine echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088 1102017 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). Of mail naar espanje@spabonneeservice.nl.

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch of per email contact op met de klantenservice van Espanje magazine. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.

U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op Espanje.nl.

Espanje magazine opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088 1102017 en espanje@spabonneeservice.nl. Houd rekening met een wettelijke maximale opzegtermijn van 3 maanden.

U kunt ook online uw Espanje magazine abonnement stopzetten via het desbetreffende formulier op Espanje.nl.

Espanje magazine abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Espanje magazine aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere reismagazines op Abonnement.nl.

Espanje magazine op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee