Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Happinez abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Roularta
Telefoon: 020-8947590
Email: klantenservice@happinez.nl
Facebook: https://www.facebook.com/happinez.nl
Twitter: https://twitter.com/happinezNL
Website: https://www.happinez.nl/klantenservice/
Happinez klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00.
Happinez niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Happinez een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Happinez echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-8947590 (op werkdagen van 08:30 tot 17:00).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Happinez. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.
Happinez opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 08:30 tot 17:00 via 020-8947590. Of mail naar klantenservice@happinez.nl. Houd rekening met een opzegtermijn van een maand.
Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van Happinez.
https://www.happinez.nl/algemene-voorwaarden
Happinez abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Happinez aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften voor vrouwen.