Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Zeilen abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Gottmer Uitgevers Groep
Telefoon: 023-3021350
Email: klantenservice@zeilen.nl
Facebook: https://nl-nl.facebook.com/zeilenmagazine
Twitter: https://twitter.com/zeilen_magazine
Website: https://www.zeilen.nl/contact/
Zeilen klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Zeilen niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Zeilen een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Zeilen echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 023-3021350 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Zeilen. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.
Zeilen digitaal lezen
Met een Zeilen abonnement leest u iedere editie ook digitaal. Dit kan online via https://digitaallezen.zeilen.nl/ en in de app. Deze kunt via onderstaande links downloaden voor respectievelijk Android en Apple apparaten.
Google App Store Apple App Store
Zeilen opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 023-3021350. Houdt rekening van een opzegtermijn van een maand.
Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.zeilen.nl/algemene-voorwaarden/
Zeilen aanbiedingen
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken, voor Zeilen en honderden andere tijdschriften en kranten.