klantenservice

Noordhollands Dagblad abonnement – service & contactinformatie

Onderstaande informatie geldt ook voor de volgende regionale edities van het Noordhollands Dagblad: Alkmaarsche Courant, Dagblad Kennemerland, Dagblad Waterland, Dagblad voor West-Friesland, Dagblad Zaanstreek, Enkhuizer Courant, Helderse Courant, Schager Courant.

Heeft u een abonnement op het Noordhollands Dagblad? Op deze pagina vindt u alle informatie over uw abonnement, bezorging, digitale toegang en het opzeggen van de krant. Veel zaken regelt u snel en eenvoudig via Mijn Noordhollands Dagblad. Daar kunt u uw gegevens aanpassen, een bezorgservice-melding doorgeven of de bezorging tijdelijk pauzeren of doorsturen naar een ander adres.

Snel naar: Contact | Niet ontvangen | Opzeggen | Vakantieservice | Digitaal lezen

Contact

 Webpagina
Klantenservice (algemeen)Mijn Noordhollands Dagblad
Bezorgservice / bezorgklachtBezorgmelding
OpzeggenOpzegservice
Vakantieservice / tijdelijke wijzigingVakantieservice
Digitaal lezen / accountDigitaal lezen

Voor contact met de klantenservice kunt u gebruik maken van telefoon (088 - 824 11 11) of WhatsApp (072 - 888 88 88). Telefonische en WhatsApp-ondersteuning is beschikbaar van maandag t/m vrijdag 08.00-17.00 uur. Voor bezorgmeldingen ook zaterdag 08.00-11.00 uur.

Uw Noordhollands Dagblad-abonnement

Via Mijn Noordhollands Dagblad beheert u uw abonnement. U kunt uw adres wijzigen, betaalwijze aanpassen of eerdere facturen bekijken. De afspraken over looptijd, betaling en voorwaarden zijn vastgelegd in de algemene Mediahuis-voorwaarden.

Adres wijzigen

Het Noordhollands Dagblad niet ontvangen

Meld een gemiste bezorging direct via de bezorgmelding. De krant wordt op maandag t/m vrijdag normaal bezorgd voor 07:00 uur en op zaterdag voor 09:00 uur. Uw melding wordt digitaal verwerkt zodat de bezorging snel kan worden hersteld.

Bezorgklacht indienen

Het Noordhollands Dagblad opzeggen

U kunt uw abonnement op het Noordhollands Dagblad eenvoudig opzeggen door te bellen met 088 - 824 11 11. Na het doorgeven van uw opzegging ontvangt u een bevestiging met de einddatum van uw abonnement.

Na de eerste abonnementsperiode is uw abonnement meestal maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. Is uw abonnement een actie- of welkomstabonnement, dan geldt eerst de afgesproken actieperiode. Daarna gelden de reguliere voorwaarden. Dit is beschreven in de Mediahuis-voorwaarden.

Het Noordhollands Dagblad vakantieservice

Gaat u op vakantie of woont u tijdelijk elders? Via de vakantieservice kunt u de bezorging tijdelijk stopzetten of laten bezorgen op een ander adres binnen Nederland. U kiest zelf de periode waarin de wijziging moet ingaan. De digitale krant blijft in vrijwel alle gevallen gewoon beschikbaar.

Zorg dat u de wijziging minstens 4 dagen voor vertrek doorgeeft, zodat deze op tijd kan worden verwerkt.

Vakantie doorgeven

Het Noordhollands Dagblad digitaal lezen

Heeft u een Digitaal of Combi-abonnement? Dan leest u het Noordhollands Dagblad eenvoudig online via digitale toegang. U hebt toegang tot alle edities via website en app, en beheert uw instellingen via Mijn Noordhollands Dagblad.

Noordhollands Dagblad aanbiedingen

Nog geen abonnement? Bekijk de actuele aanbiedingen voor het Noordhollands Dagblad of vergelijk andere krantenabonnementen.

Veelgestelde vragen

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

U vindt alle contactopties via Mijn Noordhollands Dagblad, inclusief telefoon en WhatsApp.

Mijn Noordhollands Dagblad is niet bezorgd. Wat moet ik doen?

Meld een gemiste krant direct via de bezorgmelding. De krant hoort op maandag t/m vrijdag voor 07:00 uur en op zaterdag voor 09:00 uur bezorgd te zijn. Uw melding wordt automatisch verwerkt.

Hoe kan ik mijn Noordhollands Dagblad-abonnement opzeggen?

Opzeggen doet u door te bellen met 088 - 824 11 11. U ontvangt een bevestiging met uw einddatum.

Hoe werkt opzeggen bij overlijden?

Bij overlijden kunt u contact opnemen met de klantenservice via 088 - 824 11 11. De beëindiging wordt zorgvuldig verwerkt.

Kan ik de bezorging pauzeren tijdens vakantie?

Ja. Via de vakantieservice kunt u de bezorging tijdelijk stopzetten of laten bezorgen op een ander adres. Geef uw wijziging minstens 4 dagen vooraf door.

Wat is de opzegtermijn van het Noordhollands Dagblad?

Na de eerste abonnementsperiode is het abonnement maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.

Heb ik herroepingsrecht bij een Noordhollands Dagblad-abonnement?

Ja, u hebt 14 dagen herroepingsrecht vanaf ontvangst van de eerste krant of vanaf de start van het digitale abonnement, tenzij anders vermeld in de voorwaarden.

Wat gebeurt er als het Noordhollands Dagblad wijzigt of stopt?

Bij een wezenlijke wijziging of beëindiging hebt u recht op ontbinding of restitutie. Dit staat in de algemene voorwaarden van Mediahuis.

Hoe werken actie- en welkomstabonnementen?

Actie- en welkomstabonnementen hebben een vaste minimale looptijd. Daarna wordt uw abonnement verlengd volgens de reguliere voorwaarden, waarbij opzeggen maandelijks mogelijk is.

Hoe kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?

Uw betaalgegevens past u eenvoudig aan via Mijn Noordhollands Dagblad.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee