klantenservice

Boerderij klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Boerderij abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Misset Uitgeverij. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Boerderij is telefonisch bereikbaar via 0314-358358 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Boerderij niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Boerderij na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0314-358358 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@misset.com.

Verhuizing doorgeven aan Boerderij

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via klantenservice@misset.com. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 0314-358358 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Boerderij opzeggen

Wilt u uw Boerderij abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0314-358358. Of mail naar klantenservice@misset.com.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Misset Uitgeverij.

Boerderij abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Boerderij aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere vakbladen op Abonnement.nl.

Boerderij op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee