klantenservice

Boerderij klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Boerderij abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Misset Uitgeverij. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Boerderij is telefonisch bereikbaar via 0314-358358 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Boerderij niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Boerderij na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0314-358358 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@misset.com.

Verhuizing doorgeven aan Boerderij

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via klantenservice@misset.com. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 0314-358358 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Boerderij opzeggen

Wilt u uw Boerderij abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0314-358358. Of mail naar klantenservice@misset.com.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Misset Uitgeverij.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee