Service

Welkom
Aanmelden  Aanmelden

De Groene (Amsterdammer) klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend De Groene Amsterdammer abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De Groene Amsterdammer
Telefoon: 020-524-5555
Email: abonnementen@groene.nl
Facebook: https://www.facebook.com/De-Groene-Amsterdammer-190231243842/
Twitter: https://twitter.com/DeGroene
Website: https://www.groene.nl/over/pagina/contact

De Groene Amsterdammer klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

De Groene Amsterdammer bezorging

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat De Groene Amsterdammer een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is De Groene Amsterdammer echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-524-5555 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van De Groene Amsterdammer. Of mail naar abonnementen@groene.nl. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.

U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op de website van De Groene Amsterdammer.

De Groene Amsterdammer opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-524-5555. Houd rekening met een opzegtermijn van een maand.

Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.groene.nl/over/pagina/gebruiksvoorwaarden

De Groene Amsterdammer abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de De Groene Amsterdammer aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere opiniebladen op Abonnement.nl.

De Groene Amsterdammer op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee