Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend De Groene Amsterdammer abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
De Groene Amsterdammer
Telefoon: 020-524-5555
Email: abonnementen@groene.nl
Facebook: https://www.facebook.com/De-Groene-Amsterdammer-190231243842/
Twitter: https://twitter.com/DeGroene
Website: https://www.groene.nl/over/pagina/contact
De Groene Amsterdammer klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 13:00.
De Groene Amsterdammer bezorging
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is mogelijk dat De Groene Amsterdammer een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is De Groene Amsterdammer echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-524-5555 (op werkdagen van 09:00 tot 13:00).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van De Groene Amsterdammer. Of mail naar abonnementen@groene.nl. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.
De Groene Amsterdammer opzeggen
Opzeggen kan per mail via abonnementen@groene.nl of schriftelijk via Antwoordnummer 26, 1000 PA Amsterdam (geen postzegel nodig). Gelieve bij de opzegging uw postcode en huisnummer te vermelden.
Proefabonnementen lopen automatisch af en kunnen niet vroegtijdig worden stopgezet. U kunt uw vaste abonnement na afloop van uw eerste abonnementsperiode (dus na afloop van het eerste kwartaal, halfjaar of jaar) maandelijks opzeggen. U ontvangt vervolgens van ons een aangepaste factuur voor de laatste periode.
Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.groene.nl/over/pagina/gebruiksvoorwaarden
De Groene Amsterdammer abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de De Groene Amsterdammer aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere opiniebladen op Abonnement.nl.