klantenservice

Mijn Geheim klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Mijn Geheim abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Mijn Geheim klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Mijn Geheim niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Mijn Geheim een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Mijn Geheim echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Vraag een nazending aan via onderstaande link.
https://www.mijngeheim.nl/klantenservice/bezorgklachten/.

Vanzelfsprekend kunt u met een bezorgklacht ook altijd bellen naar 088-133 8703 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Klik op onderstaande link om naar het formulier voor adreswijzigingen te gaan.
https://www.mijngeheim.nl/klantenservice/adreswijziging/

Mijn Geheim opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-133 8703. Of mail naar klantenservice@mijngeheim.nl. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.

Mijn Geheim abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Mijn Geheim aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere tijdschriften voor vrouwen.

Mijn Geheim op Abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee