Service

Welkom
Aanmelden  Aanmelden

Octane klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Octane abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

BCM Media
Telefoon: 085-7600237
Email: abonnement@bcm.nl
Facebook: https://facebook.com/https://www.facebook.com/OctaneMagazineNL/
Twitter: https://twitter.com/OctaneNL
Website: https://shop.bcm.nl/klantenservice

Octane klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Octane bezorging

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Octane een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Octane echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-7600237 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Octane. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.

Octane digitaal lezen

Met een Octane abonnement kunt u iedere editie ook digitaal online lezen en in de Octane app. Activeer uw digitale abonnement. En lees Octane online.

Meer informatie over digitaal lezen vindt u ook bij veelgestelde vragen op de website van de uitgever.

Octane opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 085-7600237. Of mail naar abonnement@bcm.nl. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van BCM.
https://shop.bcm.nl/algemene-voorwaarden

Octane abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Octane aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere autobladen op Abonnement.nl.

Octane op Abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee