Voor het wijzigen van een lopend Octane abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
BCM Media
Telefoon: 085-7600237
Email: [email protected]
Facebook: https://facebook.com/https://www.facebook.com/OctaneMagazineNL/
Twitter: https://twitter.com/OctaneNL
Website: https://shop.bcm.nl/klantenservice
Octane klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 12:30.
Octane niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Octane een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Octane echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-7600237 (op werkdagen van 09:00 tot 12:30).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Octane. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.
Octane digitaal lezen
Met een Octane abonnement kunt u iedere editie ook digitaal online lezen. Activeer uw digitale abonnement. En lees Octane online.
Meer informatie over digitaal lezen vindt u ook bij veelgestelde vragen op de website van de uitgever.
Octane opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Mail naar [email protected] of stuur uw opzegging naar BCM MEDIA, Postbus 1392, 5602 BJ Eindhoven o.v.v. uw abonneenummer. Houd rekening met een opzegtermijn van 6 weken.
Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden van BCM.
https://shop.bcm.nl/algemene-voorwaarden
Octane abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Octane aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere autobladen op Abonnement.nl.