Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Het Weer Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Virtùmedia B.V.
085-0407400
[email protected]
https://www.facebook.com/hetweermagazine/
https://twitter.com/weermagazine
https://hetweermagazine.nl/contact
Het Weer Magazine klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 09:00 tot 17:00.
Het Weer Magazine bezorging
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Het Weer Magazine een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Het Weer Magazine echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-0407400 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Het Weer Magazine. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.
U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op de website van Het Weer Magazine.
Het Weer Magazine opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 085-0407400. Houd rekening met een opzegtermijn van 2 maanden.
U kunt ook online uw Het Weer Magazine abonnement stopzetten via het desbetreffende formulier op de website van Het Weer Magazine.
Het Weer Magazine abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Het Weer Magazine aanbiedingen te bekijken.