klantenservice

Tekstblad klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Tekstblad abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Virtùmedia B.V.
085-0407400
   [email protected]
    https://www.facebook.com/Tekstblad
   https://twitter.com/Tekstblad
  https://tekstblad.nl/contact

Tekstblad klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag van 09:00 tot 17:00.

Tekstblad bezorging

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Tekstblad een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Tekstblad echter niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085-0407400 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Tekstblad. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.

U kunt bezorgklachten en verhuizingen ook online doorgeven. Gebruik hiervoor het desbetreffende formulier op de website van Tekstblad.

Tekstblad opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 085-0407400. Houd rekening met een opzegtermijn van 2 maanden.

U kunt ook online uw Tekstblad abonnement stopzetten via het desbetreffende formulier op de website van Tekstblad.

Tekstblad abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de Tekstblad aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere cultuurmagazines op Abonnement.nl.

Tekstblad op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee