Service

Welkom
Aanmelden  Aanmelden

Zoom.nl klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Zoom.nl abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Zoom.nl klantenservice is bereikbaar van maandag t/m donderdag tussen 09:00 en 12:00.

Zoom.nl niet ontvangen

Is Zoom.nl niet of beschadigd bezorgd? Bel dan maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 12:00 met 023-536-4401. Of mail naar klantenservice@reshift.nl.

Adreswijziging doorgeven

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het magazine op een ander adres laten bezorgen? Geef dit door aan de uitgever door te mailen naar klantenservice@reshift.nl. Vermeld in uw email duidelijk het huidige adres, zoals bekend bij de uitgever, en het nieuwe adres. Alsmede de ingangsdatum. Houdt u rekening met een verwerkingstijd van 6 weken.

Zoom.nl digitaal lezen

Als abonnee kunt u het magazine ook gratis digitaal lezen. Bekijk de digitale edities op de website van Zoom.nl.. U kunt het magazine ook via de app lezen. Meer informatie hierover vindt u op www.zoom.nl/lees-op-je-tablet.

Zoom.nl opzeggen

Wilt u uw Zoom.nl abonnement beëindigen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan van maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 12:00 via 023-536-4401. Of mail naar klantenservice@reshift.nl.

Een doorlopend abonnement op Zoom.nl kan (na een eventuele actieperiode) op ieder moment worden opgezegd. Houdt u voor Zoom.nl rekening met een opzegtermijn van 3 maanden. (Bekijk hier de algemene voorwaarden van Reshift.)

Zoom.nl aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Zoom.nl aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere voordelige fotobladen op Abonnement.nl.

Zoom.nl op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee