Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Zoom.nl abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Reshift Digital
- Telefoon: 023-5364401
- Email: klantenservice@reshift.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/zoomnl
- Website: https://zoom.nl/contact
Zoom.nl klantenservice is bereikbaar van maandag t/m donderdag tussen 09:00 en 12:00.
Zoom.nl niet ontvangen
Is Zoom.nl niet of beschadigd bezorgd? Bel dan maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 12:00 met 023-5364401. Of mail naar klantenservice@reshift.nl.
Adreswijziging doorgeven
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het magazine op een ander adres laten bezorgen? Geef dit door aan de uitgever door te mailen naar klantenservice@reshift.nl. Vermeld in uw email duidelijk het huidige adres, zoals bekend bij de uitgever, en het nieuwe adres. Alsmede de ingangsdatum. Houdt u rekening met een verwerkingstijd van 6 weken.
Zoom.nl digitaal lezen
Als abonnee kunt u het magazine ook gratis digitaal lezen. Bekijk de digitale edities op de website van Zoom.nl.. U kunt het magazine ook via de app lezen. Meer informatie hierover vindt u op www.zoom.nl/lees-op-je-tablet.
Zoom.nl opzeggen
Wilt u uw Zoom.nl abonnement beëindigen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan van maandag tot en met donderdag tussen 09:00 en 12:00 via 023-5364401. Of mail naar klantenservice@reshift.nl.
Een doorlopend abonnement op Zoom.nl kan (na een eventuele actieperiode) op ieder moment worden opgezegd. Houdt u voor Zoom.nl rekening met een opzegtermijn van 3 maanden. (Bekijk hier de algemene voorwaarden van Reshift.)
Zoom.nl aanbiedingen
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Zoom.nl aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere voordelige fotobladen op Abonnement.nl.