klantenservice

GezondNu klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend GezondNu abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

GezondNu klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00.

GezondNu niet ontvangen

Is GezondNu niet of beschadigd bezorgd? Bel dan tijdens kantooruren naar 038-3031078. Of mail naar klantenservice@aboland.nl. Vermeld indien mogelijk uw abonnementsnummer. U vindt deze op het adreslabel dat bij de GezondNu zit.

U kunt bezorgklachten ook online doorgegeven via de website van Abonnementenland.

Adreswijziging doorgeven

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het magazine op een ander adres laten bezorgen? Geef dit door aan de uitgever door te mailen naar klantenservice@aboland.nl.

Vermeld in uw email duidelijk uw abonnementsnummer (deze vindt u op het adreslabel bij ieder nummer) het huidige adres, zoals bekend bij de uitgever, en het nieuwe adres. Alsmede de ingangsdatum. Houdt u rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.

U kunt adreswijzigingen ook online doorgegeven via de website van Abonnementenland.

GezondNu opzeggen

Wilt u uw GezondNu abonnement beëindigen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 via 0251–760126. Of mail naar klantenservice@aboland.nl.

Een doorlopend abonnement op GezondNu kan (na een eventuele actieperiode) op ieder moment worden opgezegd. Houdt u voor GezondNu rekening met een opzegtermijn van 1 maand. Lees de algemene voorwaarden van GezondNu voor alle voorwaarden.

U kunt uw GezondNu abonnement ook online opzeggen via de website van Abonnementenland.

GezondNu aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele GezondNu aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere voordelige gezondheidsbladen op Abonnement.nl.

GezondNu op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee