Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Mountain Bike Plus abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Mountain Bike Plus / Aboland
- Telefoon: 0251-257932
- Servicepagina: Aboland.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/mountainbikeplus
Mountain Bike Plus niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Mountain Bike Plus na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257932 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.
Verhuizing doorgeven aan Mountain Bike Plus
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? U kunt een adreswijziging doorgeven via de website van Aboland.
Mountain Bike Plus opzeggen
Wilt u uw Mountain Bike Plus abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257932. Of gebruik het formulier op Aboland.
Mountain Bike Plus abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Mountain Bike Plus aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere fietsbladen op Abonnement.nl.