klantenservice

Ik heb mijn krant niet ontvangen. Wat doe ik?

Als u uw krant niet heeft ontvangen, neemt u dan direct op met de klantenservice van de desbetreffende krant. Op deze pagina vindt u een overzicht van de belangrijkste kranten en de bijbehorende contactgegevens.

De gemiste krant zal in de regel niet meer worden na gestuurd. Reden hiervoor is dat dit relatief duur is en de krant kan zelden nog dezelfde dag worden geleverd. Bovendien kunt u de krant in zin geheel digitaal lezen op uw smartphone, tablet en computer. In de zeldzame gevallen dat digitaal geen onderdeel is van uw abonnement, kan een digitaal abonnement tijdelijk voor u worden geactiveerd.

Niettemin is het heel belangrijk dat u bezorgklachten dezelfde dag zo snel mogelijk doorgeeft. De uitgever heeft dan de mogelijkheid eventuele problemen te verhelpen en om trends te ontdekken (voor bijvoorbeeld bepaalde regio's of leveranciers). In voorkomende gevallen wordt het abonnement verlengd met het (aantal) misgelopen nummer(s).

Een aantal kranten vormen bovendien een uitzondering. Zij proberen de krant nog wel na te bezorgen (zoals NRC, Leeuwarder Courant en DvhN) of bieden een tegoedbon waarmee een gemiste zaterdagkrant nog kan worden opgehaald bij een verkooppunt.

Hieronder vindt u per krant meer informatie en links naar de relevante servicepagina's.

Snel naar:

AD - De Telegraaf - de Volkskrant - FD Het Financieele Dagblad - Het Parool - NRC - Trouw

BN DeStem - Brabants Dagblad - Dagblad van het Noorden - De Limburger - De Gelderlander - De Gooi en Eemlander - De Stentor -   - Eindhovens Dagblad - Friesch Dagblad - Haarlems Dagblad - IJmuider Courant - Leeuwarder Courant - Leidsch Dagblad - Noordhollands Dagblad - PZC - TC Tubantia



advertentie  

AD niet ontvangen

AD wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Of mist u een weekendbijlage? Laat het de AD klantenservice zo snel mogelijk weten.

Log in via onderstaande link om direct een AD bezorgklacht door te geven. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, wordt uw abonnement met een dag verlengd. U kunt op de 'gemiste' dag AD online lezen en in de app.

informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact

De Telegraaf niet ontvangen

De Telegraaf wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u tegen die tijd nog geen krant ontvangen? Laat het de De Telegraaf klantenservice direct weten via onderstaande link.

Heeft u De Telegraaf niet ontvangen dan wordt uw abonnementsperiode met één dag verlengd. U ontvangt altijd het aantal kranten waar u recht op heeft. U kunt de gemiste editie gewoon online of in de app lezen.

direct bezorgklacht doorgeven | contact

De Volkskrant niet ontvangen

De Volkskrant wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Of mist u een weekendbijlage? Laat het de De Volkskrant klantenservice zo snel mogelijk weten.

U kunt het best telefonisch contact opnemen met de bezorgservice van De Volkskrant via 088 - 0561 555. Een computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Of log in via onderstaande link om een bezorgklacht voor De Volkskrant door te geven. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, wordt uw abonnement met een dag verlengd. U kunt op de 'gemiste' dag De Volkskrant online lezen en in de app.

informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact

FD - Het Financieele Dagblad niet ontvangen

U ontvangt het FD op werkdagen uiterlijk om 07:00 uur en op zaterdag voor 08:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef de bezorgmelding direct door aan FD via onderstaande link.

informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact

Het Parool niet ontvangen

Het Parool wordt op maandag tot en met vrijdag voor 18:00 bezorgd en op zaterdag voor 11:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Of mist u een weekendbijlage? Laat het de klantenservice zo snel mogelijk weten.

U kunt telefonisch contact opnemen met Het Parool via 088 - 0561 545. Een computer helpt u als u uw postcode en de datum van de niet bezorgde krant inspreekt.

Of log in via onderstaande link. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, wordt uw abonnement met een dag verlengd. U kunt de krant digitaal lezen, online en in de app.

informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact

NRC niet ontvangen

NRC wordt doordeweeks voor 07:00 en op zaterdag voor 08:00 bezorgd. (Voor de volgende Waddeneilanden gelden afwijkende bezorgtijden: Texel voor 8:30 en Vlieland, Ameland en Schiermonnikoog uiterlijk 11:00.) Is het NRC dan nog niet bezorgd? Geef het door via onderstaande link. Als een van de weinige kranten zet NRC zich nog in voor nabezorging, echter alleen voor de doordeweekse edities van NRC. Voor NRC Weekend is helaas geen nabezorging mogelijk. Nabezorging is daarnaast afhankelijk van de voorraad kranten en de bezorglocatie. En dus niet gegarandeerd.

informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact

Trouw niet ontvangen

Trouw wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u dan nog geen Trouw ontvangen? Of mist u een weekendbijlage? Laat het de Trouw klantenservice zo snel mogelijk weten.

Log in via onderstaande link om direct een bezorgklacht aan Trouw door te geven. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, wordt uw abonnement met een dag verlengd. U kunt op de 'gemiste' dag Trouw online lezen en in de app.

U kunt ook telefonisch contact opnemen met Trouw klantenservice via 088 - 0561 599. Een computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut verder.

informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact

BN Destem niet ontvangen

BN Destem wordt op maandag tot en met vrijdag voor 08:00 bezorgd en op zaterdag voor 09:00. Heeft u dan nog geen BN DeStem ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat BN Destem de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen.

Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van BN Destem via 088 – 0561 520. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.

informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact

Brabants Dagblad niet ontvangen

Brabants Dagblad wordt doordeweeks voor 08:00 bezorgd en in het weekend voor 09:00. Heeft u dan nog geen Brabants Dagblad ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat Brabants Dagblad de bezorgklacht kan onderzoeken en het probleem kan verhelpen.

Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van Brabants Dagblad via 088 – 0561 530. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.

informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact

Dagblad van het Noorden niet ontvangen

Dagblad van het Noorden wordt op werkdagen voor 07:00 bezorgd. En op zaterdag voor 08:00. Heeft u na deze tijd nog geen DVHN ontvangen? Laat het dan weten via het online formulier op de website van Dagblad van het Noorden.

Als u de klacht voor 12:00 doorgeeft, is het mogelijk dat de krant nog dezelfde dag wordt nabezorgd. Als u het later doorgeeft, wordt de gemiste editie van Dagblad van het Noorden de volgende werkdag nabezorgd. (Kranten worden niet nabezorgd op de waddeneilanden en in Duitsland.)

De Limburger niet ontvangen

De Limburger wordt op werkdagen voor 07:00 bezorgd. En op zaterdag voor 08:00. Heeft u na deze tijd nog geen De Limburger ontvangen? Laat het dan weten via het online formulier op de website van De Limburger.

De gemiste krant kunt u nog wel digitaal lezen. U moet hiervoor wel geregistreerd staan bij De Limburger. Als dat nog niet het geval is, kunt u zich hier registreren.

informatie over bezorging | contact

De Gelderlander niet ontvangen

De Gelderlander wordt op maandag tot en met vrijdag voor 08:00 bezorgd en op zaterdag voor 09:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat De Gelderlander de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen.

Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van De Gelderlander via 088 – 0561 550. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.

informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact

De Gooi en Eemlander niet ontvangen

De Gooi en Eemlander wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u De Gooi en Eemlander hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door.

De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.

informatie over bezorging | contact

De Stentor niet ontvangen

De Stentor wordt op maandag tot en met vrijdag voor 08:00 bezorgd en op zaterdag voor 09:00. Heeft u dan nog geen De Stentor ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat De Stentor de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen.

Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van De Stentor via 088 – 0561 560. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.

informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact

Eindhovens Dagblad niet ontvangen

Eindhovens Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 08:00 bezorgd en op zaterdag voor 09:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat de uitgever de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen.

Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van Eindhovens Dagblad via 088 – 0561 540. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.

informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact

Friesch Dagblad niet ontvangen

Friesch Dagblad wordt op werkdagen voor 07:00 bezorgd. En op zaterdag voor 08:00. Heeft u na deze tijd nog geen Friesch Dagblad ontvangen? Laat het dan weten via het online formulier op de website van Friesch Dagblad.

Als u de klacht voor 12:00 doorgeeft, is het mogelijk dat de krant nog dezelfde dag wordt nabezorgd. Als u het later doorgeeft, wordt de gemiste krant de volgende werkdag toegestuurd. (Kranten worden niet nabezorgd op de waddeneilanden.)

Haarlems Dagblad niet ontvangen

Haarlems Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u het Haarlems Dagblad hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door.

De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.

informatie over bezorging | contact

IJmuider Courant niet ontvangen

IJmuider Courant wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u de IJmuider Courant hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door.

De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.

informatie over bezorging | contact

Leeuwarder Courant niet ontvangen

Leeuwarder Courant wordt op werkdagen voor 07:00 bezorgd. En op zaterdag voor 08:00. Heeft u na deze tijd nog geen LC ontvangen? Laat het dan weten via het online formulier op de website van Leeuwarder Courant.

Als u de klacht voor 12:00 doorgeeft, is het mogelijk dat Leeuwarder Courant nog dezelfde dag wordt nabezorgd. Als u het later doorgeeft, wordt de gemiste krant de volgende werkdag toegestuurd. (Kranten worden niet nabezorgd op de waddeneilanden.)

Leidsch Dagblad niet ontvangen

Leidsch Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u het Leidsch Dagblad hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door.

De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.

informatie over bezorging | contact

Noordhollands Dagblad niet ontvangen

Noordhollands Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u het Noordhollands Dagblad hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door.

De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.

informatie over bezorging | contact

PZC niet ontvangen

PZC wordt doordeweeks voor 08:00 bezorgd en op zaterdag voor 09:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat PZC de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen.

Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van PZC via 088 – 0561 510. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.

informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact

TC Tubantia niet ontvangen

Tubantia wordt op maandag tot en met vrijdag voor 08:00 bezorgd en op zaterdag voor 09:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat Tubantia de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen.

Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van Tubantia via 088 – 0561 570. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.

informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee