Als u uw krant niet heeft ontvangen, neemt u dan direct op met de klantenservice van de desbetreffende krant. Op deze pagina vindt u een overzicht van de belangrijkste kranten en de bijbehorende contactgegevens.
De gemiste krant zal in de regel niet meer worden na gestuurd. Reden hiervoor is dat dit relatief duur is en de krant kan zelden nog dezelfde dag worden geleverd. Bovendien kunt u de krant in zin geheel digitaal lezen op uw smartphone, tablet en computer. In de zeldzame gevallen dat digitaal geen onderdeel is van uw abonnement, kan een digitaal abonnement tijdelijk voor u worden geactiveerd.
Niettemin is het heel belangrijk dat u bezorgklachten dezelfde dag zo snel mogelijk doorgeeft. De uitgever heeft dan de mogelijkheid eventuele problemen te verhelpen en om trends te ontdekken (voor bijvoorbeeld bepaalde regio's of leveranciers). In voorkomende gevallen wordt het abonnement verlengd met het (aantal) misgelopen nummer(s).
Een aantal kranten vormen bovendien een uitzondering. Zij proberen de krant nog wel na te bezorgen (zoals NRC, Leeuwarder Courant en DvhN) of bieden een tegoedbon waarmee een gemiste zaterdagkrant nog kan worden opgehaald bij een verkooppunt.
Hieronder vindt u per krant meer informatie en links naar de relevante servicepagina's.
Snel naar:
AD - De Telegraaf - de Volkskrant - FD Het Financieele Dagblad - Het Parool - NRC - Trouw
BN DeStem - Brabants Dagblad - Dagblad van het Noorden - De Limburger - De Gelderlander - De Gooi en Eemlander - De Stentor - - Eindhovens Dagblad - Friesch Dagblad - Haarlems Dagblad - IJmuider Courant - Leeuwarder Courant - Leidsch Dagblad - Noordhollands Dagblad - PZC - TC Tubantia
AD niet ontvangen
AD wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Of mist u een weekendbijlage? Laat het de AD klantenservice zo snel mogelijk weten.
Log in via onderstaande link om direct een AD bezorgklacht door te geven. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, wordt uw abonnement met een dag verlengd. U kunt op de 'gemiste' dag AD online lezen en in de app.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
De Telegraaf niet ontvangen
De Telegraaf wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u tegen die tijd nog geen krant ontvangen? Laat het de De Telegraaf klantenservice direct weten via onderstaande link.
Heeft u De Telegraaf niet ontvangen dan wordt uw abonnementsperiode met één dag verlengd. U ontvangt altijd het aantal kranten waar u recht op heeft. U kunt de gemiste editie gewoon online of in de app lezen.
direct bezorgklacht doorgeven | contact
De Volkskrant niet ontvangen
De Volkskrant wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Of mist u een weekendbijlage? Laat het de De Volkskrant klantenservice zo snel mogelijk weten.
U kunt het best telefonisch contact opnemen met de bezorgservice van De Volkskrant via 088 - 0561 555. Een computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.
Of log in via onderstaande link om een bezorgklacht voor De Volkskrant door te geven. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, wordt uw abonnement met een dag verlengd. U kunt op de 'gemiste' dag De Volkskrant online lezen en in de app.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
FD - Het Financieele Dagblad niet ontvangen
U ontvangt het FD op werkdagen uiterlijk om 07:00 uur en op zaterdag voor 08:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef de bezorgmelding direct door aan FD via onderstaande link.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
Het Parool niet ontvangen
Het Parool wordt op maandag tot en met vrijdag voor 18:00 bezorgd en op zaterdag voor 11:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Of mist u een weekendbijlage? Laat het de klantenservice zo snel mogelijk weten.
U kunt telefonisch contact opnemen met Het Parool via 088 - 0561 545. Een computer helpt u als u uw postcode en de datum van de niet bezorgde krant inspreekt.
Of log in via onderstaande link. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, wordt uw abonnement met een dag verlengd. U kunt de krant digitaal lezen, online en in de app.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
NRC niet ontvangen
NRC wordt doordeweeks voor 07:00 en op zaterdag voor 08:00 bezorgd. (Voor de volgende Waddeneilanden gelden afwijkende bezorgtijden: Texel voor 8:30 en Vlieland, Ameland en Schiermonnikoog uiterlijk 11:00.) Is het NRC dan nog niet bezorgd? Geef het door via onderstaande link. Als een van de weinige kranten zet NRC zich nog in voor nabezorging, echter alleen voor de doordeweekse edities van NRC. Voor NRC Weekend is helaas geen nabezorging mogelijk. Nabezorging is daarnaast afhankelijk van de voorraad kranten en de bezorglocatie. En dus niet gegarandeerd.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
Trouw niet ontvangen
Trouw wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u dan nog geen Trouw ontvangen? Of mist u een weekendbijlage? Laat het de Trouw klantenservice zo snel mogelijk weten.
Log in via onderstaande link om direct een bezorgklacht aan Trouw door te geven. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, wordt uw abonnement met een dag verlengd. U kunt op de 'gemiste' dag Trouw online lezen en in de app.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met Trouw klantenservice via 088 - 0561 599. Een computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut verder.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
BN Destem niet ontvangen
BN Destem wordt op maandag tot en met vrijdag voor 08:00 bezorgd en op zaterdag voor 09:00. Heeft u dan nog geen BN DeStem ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat BN Destem de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen.
Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van BN Destem via 088 – 0561 520. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.
informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact
Brabants Dagblad niet ontvangen
Brabants Dagblad wordt doordeweeks voor 08:00 bezorgd en in het weekend voor 09:00. Heeft u dan nog geen Brabants Dagblad ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat Brabants Dagblad de bezorgklacht kan onderzoeken en het probleem kan verhelpen.
Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van Brabants Dagblad via 088 – 0561 530. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.
informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact
Dagblad van het Noorden niet ontvangen
Dagblad van het Noorden wordt op werkdagen voor 07:00 bezorgd. En op zaterdag voor 08:00. Heeft u na deze tijd nog geen DVHN ontvangen? Laat het dan weten via het online formulier op de website van Dagblad van het Noorden.
Als u de klacht voor 12:00 doorgeeft, is het mogelijk dat de krant nog dezelfde dag wordt nabezorgd. Als u het later doorgeeft, wordt de gemiste editie van Dagblad van het Noorden de volgende werkdag nabezorgd. (Kranten worden niet nabezorgd op de waddeneilanden en in Duitsland.)
De Limburger niet ontvangen
De Limburger wordt op werkdagen voor 07:00 bezorgd. En op zaterdag voor 08:00. Heeft u na deze tijd nog geen De Limburger ontvangen? Laat het dan weten via het online formulier op de website van De Limburger.
De gemiste krant kunt u nog wel digitaal lezen. U moet hiervoor wel geregistreerd staan bij De Limburger. Als dat nog niet het geval is, kunt u zich hier registreren.
informatie over bezorging | contact
De Gelderlander niet ontvangen
De Gelderlander wordt op maandag tot en met vrijdag voor 08:00 bezorgd en op zaterdag voor 09:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat De Gelderlander de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen.
Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van De Gelderlander via 088 – 0561 550. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.
informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact
De Gooi en Eemlander niet ontvangen
De Gooi en Eemlander wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u De Gooi en Eemlander hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door.
De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.
informatie over bezorging | contact
De Stentor niet ontvangen
De Stentor wordt op maandag tot en met vrijdag voor 08:00 bezorgd en op zaterdag voor 09:00. Heeft u dan nog geen De Stentor ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat De Stentor de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen.
Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van De Stentor via 088 – 0561 560. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.
informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact
Eindhovens Dagblad niet ontvangen
Eindhovens Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 08:00 bezorgd en op zaterdag voor 09:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat de uitgever de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen.
Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van Eindhovens Dagblad via 088 – 0561 540. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.
informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact
Friesch Dagblad niet ontvangen
Friesch Dagblad wordt op werkdagen voor 07:00 bezorgd. En op zaterdag voor 08:00. Heeft u na deze tijd nog geen Friesch Dagblad ontvangen? Laat het dan weten via het online formulier op de website van Friesch Dagblad.
Als u de klacht voor 12:00 doorgeeft, is het mogelijk dat de krant nog dezelfde dag wordt nabezorgd. Als u het later doorgeeft, wordt de gemiste krant de volgende werkdag toegestuurd. (Kranten worden niet nabezorgd op de waddeneilanden.)
Haarlems Dagblad niet ontvangen
Haarlems Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u het Haarlems Dagblad hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door.
De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.
informatie over bezorging | contact
IJmuider Courant niet ontvangen
IJmuider Courant wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u de IJmuider Courant hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door.
De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.
informatie over bezorging | contact
Leeuwarder Courant niet ontvangen
Leeuwarder Courant wordt op werkdagen voor 07:00 bezorgd. En op zaterdag voor 08:00. Heeft u na deze tijd nog geen LC ontvangen? Laat het dan weten via het online formulier op de website van Leeuwarder Courant.
Als u de klacht voor 12:00 doorgeeft, is het mogelijk dat Leeuwarder Courant nog dezelfde dag wordt nabezorgd. Als u het later doorgeeft, wordt de gemiste krant de volgende werkdag toegestuurd. (Kranten worden niet nabezorgd op de waddeneilanden.)
Leidsch Dagblad niet ontvangen
Leidsch Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u het Leidsch Dagblad hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door.
De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.
informatie over bezorging | contact
Noordhollands Dagblad niet ontvangen
Noordhollands Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u het Noordhollands Dagblad hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door.
De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.
informatie over bezorging | contact
PZC niet ontvangen
PZC wordt doordeweeks voor 08:00 bezorgd en op zaterdag voor 09:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat PZC de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen.
Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van PZC via 088 – 0561 510. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.
informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact
TC Tubantia niet ontvangen
Tubantia wordt op maandag tot en met vrijdag voor 08:00 bezorgd en op zaterdag voor 09:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling zodat Tubantia de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen.
Gebruik onderstaande links voor meer informatie en om de bezorgklacht via uw persoonlijke omgeving online door te geven. Of neem telefonisch contact op met de bezorgservice van Tubantia via 088 – 0561 570. Een computer met spraakherkenning helpt u verder.
informatie over bezorging | bezorgklacht doorgeven | contact