klantenservice

Ik heb mijn krant niet ontvangen. Wat doe ik?

Als u uw krant niet heeft ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van de desbetreffende krant. Op deze pagina vindt u een overzicht van de belangrijkste kranten en de bijbehorende contactmogelijkheden.

Wilt u direct een klacht doorgeven?

Klik op de desbetreffende krant hieronder. U wordt direct naar de juiste meldingpagina van de uitgever geleid.

Waarom moet u altijd een bezorgklacht doorgeven?

De gemiste krant wordt in de meeste gevallen niet opnieuw bezorgd. Nabezorgen is kostbaar en de krant komt dan doorgaans niet meer dezelfde dag aan. Wel kunt u de volledige editie digitaal lezen op uw smartphone, tablet of computer. Wanneer digitale toegang geen onderdeel is van uw abonnement, kan de uitgever in een aantal gevallen tijdelijk digitale toegang activeren.

Het is belangrijk om bezorgklachten dezelfde dag zo snel mogelijk door te geven. De uitgever kan hiermee problemen opsporen, regio’s onderzoeken waar structurele knelpunten zijn en de kwaliteit van de bezorging verbeteren. In sommige situaties wordt uw abonnement verlengd met het aantal gemiste kranten.

Bepaalde kranten vormen een uitzondering. Zo proberen onder meer NRC, de Leeuwarder Courant en Dagblad van het Noorden de krant wél na te bezorgen, of bieden ze een tegoedbon waarmee u de gemiste zaterdagkrant bij een verkooppunt kunt ophalen.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee