Als de krant niet is bezorgd, zal deze in de regel niet meer na worden gestuurd. Reden hiervoor is dat dit relatief duur is en de krant kan zelden nog dezelfde dag worden geleverd. Bovendien kunt u de krant in zin geheel digitaal lezen op uw smartphone, tablet en computer. In de zeldzame gevallen dat digitaal geen onderdeel is van uw abonnement, kan een digitaal abonnement tijdelijk voor u worden geactiveerd.
Niettemin is het heel belangrijk dat u bezorgklachten dezelfde dag zo snel mogelijk doorgeeft. De uitgever heeft dan de mogelijkheid eventuele problemen te verhelpen en om trends te ontdekken (voor bijvoorbeeld bepaalde regio's of leveranciers). In voorkomende gevallen wordt het abonnement verlengd met het (aantal) misgelopen nummer(s).
Een aantal kranten vormen bovendien een uitzondering. Zij proberen de krant nog wel na te bezorgen (zoals NRC, Leeuwarder Courant en DvhN) of bieden een tegoedbon waarmee een gemiste zaterdagkrant nog kan worden opgehaald bij een verkooppunt.
Hieronder vindt u per krant meer informatie en links naar de relevante servicepagina's.
Snel naar:
AD - De Telegraaf - de Volkskrant - FD Het Financieele Dagblad - Het Parool - NRC - Trouw
BN DeStem - Brabants Dagblad - Dagblad van het Noorden - De Limburger - De Gelderlander - De Gooi en Eemlander - De Stentor - - Eindhovens Dagblad - Friesch Dagblad - Haarlems Dagblad - IJmuider Courant - Leeuwarder Courant - Leidsch Dagblad - Noordhollands Dagblad - PZC - TC Tubantia
AD niet ontvangen
AD wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Of mist u een weekendbijlage? Laat het de AD klantenservice zo snel mogelijk weten.
Log in via onderstaande link om direct een bezorgklacht door te geven. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, wordt uw abonnement met een dag verlengd. U kunt op de 'gemiste' dag AD online lezen en in de app.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
De Telegraaf niet ontvangen
De Telegraaf wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u tegen die tijd nog geen krant ontvangen?Laat het de De Telegraaf klantenservice direct weten via onderstaande link of bel naar 088-824-8241.
Heeft u De Telegraaf niet ontvangen dan wordt uw abonnementsperiode met één dag verlengd. U ontvangt altijd het aantal kranten waar u recht op heeft. U kunt de gemiste editie gewoon online of in de app lezen.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
De Volkskrant niet ontvangen
De Volkskrant wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Of mist u een weekendbijlage? Laat het de De Volkskrant klantenservice zo snel mogelijk weten.
Log in via onderstaande link om direct een bezorgklacht door te geven. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, wordt uw abonnement met een dag verlengd. U kunt op de 'gemiste' dag De Volkskrant online lezen en in de app.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
FD - Het Financieele Dagblad niet ontvangen
U ontvangt het FD op werkdagen uiterlijk om 07:00 uur en op zaterdag voor 08:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef de bezorgmelding direct door aan FD via onderstaande link.
Wilt u uw klacht liever telefonisch doorgeven? Bel de bezorgklachtenlijn via 0800-0230-650. Door het intoetsen van uw adresgegevens geeft u uw klacht door.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
Het Parool niet ontvangen
Het Parool wordt op maandag tot en met vrijdag voor 18:00 bezorgd en op zaterdag voor 11:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Of mist u een weekendbijlage? Laat het de De Volkskrant klantenservice zo snel mogelijk weten.
Log hiervoor in via onderstaande link. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, wordt uw abonnement met een dag verlengd. U kunt de krant digitaal lezen, online en in de app.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
NRC niet ontvangen
NRC Handelsblad wordt bezorgd maandag tot en met vrijdag voor 18:30 en op zaterdag voor 11:00. Voor nrc.next zijn de tijden maandag tot en met vrijdag voor 7:00 en zaterdag voor 8:00. Is de krant na deze tijdstippen nog niet bezorgd? Geef het door via onderstaande link.
Als een van de weinige kranten zet NRC zich nog in voor nabezorging, echter alleen voor de doordeweekse edities van NRC Handelsblad. Voor nrc.next en NRC Weekend is helaas geen nabezorging mogelijk. Nabezorging is daarnaast afhankelijk van de voorraad kranten en de bezorglocatie. En dus niet gegarandeerd.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
Trouw niet ontvangen
Trouw wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. (Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.) Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Of mist u een weekendbijlage? Laat het de Trouw klantenservice zo snel mogelijk weten.
Log in via onderstaande link om direct een bezorgklacht door te geven. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, wordt uw abonnement met een dag verlengd. U kunt op de 'gemiste' dag Trouw online lezen en in de app.
informatie over bezorging | direct bezorgklacht doorgeven | contact
BN Destem niet ontvangen
BN Destem wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling van BN DeStem zodat deze de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen. U doet dit op 1 van 3 manieren afhankelijk van de krant die u mist.
- Heeft u vandaag een doordeweeks nummer niet ontvangen? Geef dit hier door.
- Heeft u vandaag de zaterdagkrant niet ontvangen? Geef dit hier door. U ontvangt van de uitgever per e-mail een tegoedbon. Deze kunt u gebruiken om de zaterdagkrant bij een verkooppunt in de buurt op te halen.
- Voor eerdere edities neemt u tijdens kantooruren telefonisch contact op met de klantenservice via 088 – 013 9920.
informatie over bezorging | contact
Brabants Dagblad niet ontvangen
Brabants Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling van Brabants Dagblad zodat deze de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen. U doet dit op 1 van 3 manieren afhankelijk van de krant die u mist.
- Heeft u vandaag een doordeweeks nummer niet ontvangen? Geef dit hier door.
- Heeft u vandaag de zaterdagkrant niet ontvangen? Geef dit hier door. U ontvangt van de uitgever per e-mail een tegoedbon. Deze kunt u gebruiken om de zaterdagkrant bij een verkooppunt in de buurt op te halen.
- Voor eerdere edities neemt u tijdens kantooruren telefonisch contact op met de klantenservice via 088 – 013 9930.
informatie over bezorging | contact
Dagblad van het Noorden niet ontvangen
Dagblad van het Noorden wordt op werkdagen voor 07:00 bezorgd. En op zaterdag voor 08:00. Heeft u na deze tijd nog geen krant ontvangen? Laat het dan weten via het online formulier op de website van Dagblad van het Noorden.
Als u de klacht voor 12:00 doorgeeft, is het mogelijk dat de krant nog dezelfde dag wordt nabezorgd. Als u het later doorgeeft, wordt de gemiste krant de volgende werkdag nabezorgd. (Kranten worden niet nabezorgd op de waddeneilanden en in Duitsland.)
Met vragen en klachten kunt ook telefonisch contact opnemen met DVHN. Bel hiervoor naar het KlantContactCentrum met 088 800 2000. De klantservice is bereikbaar werkdagen van 07:30 tot 17:00 en op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
De Limburger niet ontvangen
De Limburger wordt op werkdagen voor 07:00 bezorgd. En op zaterdag voor 08:00. Heeft u na deze tijd nog geen krant ontvangen? Laat het dan weten via het online formulier op de website van De Limburger.
De gemiste krant kunt u nog wel digitaal lezen. U moet hiervoor wel geregistreerd staan bij De Limburger. Als dat nog niet het geval is, kunt u zich hier registreren.
informatie over bezorging | contact
De Gelderlander niet ontvangen
De Gelderlander wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling van De Gelderlander zodat deze de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen. U doet dit op 1 van 3 manieren afhankelijk van de krant die u mist.
- Heeft u vandaag een doordeweeks nummer niet ontvangen? Geef dit hier door.
- Heeft u vandaag de zaterdagkrant niet ontvangen? Geef dit hier door. U ontvangt van de uitgever per e-mail een tegoedbon. Deze kunt u gebruiken om de zaterdagkrant bij een verkooppunt in de buurt op te halen.
- Voor eerdere edities neemt u tijdens kantooruren telefonisch contact op met de klantenservice via 088 – 013 9950.
informatie over bezorging | contact
De Gooi en Eemlander niet ontvangen
De Gooi en Eemlander wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u de krant hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door of bel naar 088 - 8241111 (op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 en op zaterdag tussen 08:00 en 11:00).
De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.
informatie over bezorging | contact
De Stentor niet ontvangen
De Stentor wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling van De Stentor zodat deze de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen. U doet dit op 1 van 3 manieren afhankelijk van de krant die u mist.
- Heeft u vandaag een doordeweeks nummer niet ontvangen? Geef dit hier door.
- Heeft u vandaag de zaterdagkrant niet ontvangen? Geef dit hier door. U ontvangt van de uitgever per e-mail een tegoedbon. Deze kunt u gebruiken om de zaterdagkrant bij een verkooppunt in de buurt op te halen.
- Voor eerdere edities neemt u tijdens kantooruren telefonisch contact op met de klantenservice via 088 – 013 9960.
informatie over bezorging | contact
Eindhovens Dagblad niet ontvangen
Eindhovens Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling van Eindhovens Dagblad zodat deze de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen. U doet dit op 1 van 3 manieren afhankelijk van de krant die u mist.
- Heeft u vandaag een doordeweeks nummer niet ontvangen? Geef dit hier door.
- Heeft u vandaag de zaterdagkrant niet ontvangen? Geef dit hier door. U ontvangt van de uitgever per e-mail een tegoedbon. Deze kunt u gebruiken om de zaterdagkrant bij een verkooppunt in de buurt op te halen.
- Voor eerdere edities neemt u tijdens kantooruren telefonisch contact op met de klantenservice via 088 – 013 9940.
informatie over bezorging | contact
Friesch Dagblad niet ontvangen
Friesch Dagblad wordt op werkdagen voor 07:00 bezorgd. En op zaterdag voor 08:00. Heeft u na deze tijd nog geen krant ontvangen? Laat het dan weten via het online formulier op de website van Friesch Dagblad.
Als u de klacht voor 12:00 doorgeeft, is het mogelijk dat de krant nog dezelfde dag wordt nabezorgd. Als u het later doorgeeft, wordt de gemiste krant de volgende werkdag toegestuurd. (Kranten worden niet nabezorgd op de waddeneilanden.)
Met vragen en klachten kunt ook telefonisch contact opnemen met Friesch Dagblad. Bel hiervoor naar het KlantContactCentrum met 088 800 2001. De klantservice is bereikbaar werkdagen van 07:30 tot 17:00 en op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Haarlems Dagblad niet ontvangen
Haarlems Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u de krant hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door of bel naar 088 - 8241111 (op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 en op zaterdag tussen 08:00 en 11:00).
De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.
informatie over bezorging | contact
IJmuider Courant niet ontvangen
IJmuider Courant wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u de krant hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door of bel naar 088 - 8241111 (op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 en op zaterdag tussen 08:00 en 11:00).
De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.
informatie over bezorging | contact
Leeuwarder Courant niet ontvangen
Leeuwarder Courant wordt op werkdagen voor 07:00 bezorgd. En op zaterdag voor 08:00. Heeft u na deze tijd nog geen krant ontvangen? Laat het dan weten via het online formulier op de website van Friesch Dagblad.
Als u de klacht voor 12:00 doorgeeft, is het mogelijk dat de krant nog dezelfde dag wordt nabezorgd. Als u het later doorgeeft, wordt de gemiste krant de volgende werkdag toegestuurd. (Kranten worden niet nabezorgd op de waddeneilanden.)
Met vragen en klachten kunt u ook telefonisch contact opnemen met het KlantContactCentrum van de Leeuwarder Courant. Bel hiervoor met 088 - 800 2008 op werkdagen van 07:30 tot 17:00 en op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Leidsch Dagblad niet ontvangen
Leidsch Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u de krant hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door of bel naar 088 - 8241111 (op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 en op zaterdag tussen 08:00 en 11:00).
De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.
informatie over bezorging | contact
Noordhollands Dagblad niet ontvangen
Noordhollands Dagblad wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u de krant hierna nog niet ontvangen? Geef de bezorgklacht zo snel mogelijk online door of bel naar 088 - 8241111 (op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 en op zaterdag tussen 08:00 en 11:00).
De krant van vandaag leest u digitaal met de Android app of Apple app voor uw mobiel en tablet. Of natuurlijk online via de digikrant.
informatie over bezorging | contact
PZC niet ontvangen
PZC wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling van PZC zodat deze de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen. U doet dit op 1 van 3 manieren afhankelijk van de krant die u mist.
- Heeft u vandaag een doordeweeks nummer niet ontvangen? Geef dit hier door.
- Heeft u vandaag de zaterdagkrant niet ontvangen? Geef dit hier door. U ontvangt van de uitgever per e-mail een tegoedbon. Deze kunt u gebruiken om de zaterdagkrant bij een verkooppunt in de buurt op te halen.
- Voor eerdere edities neemt u tijdens kantooruren telefonisch contact op met de klantenservice via 088 – 013 9910.
informatie over bezorging | contact
TC Tubantia niet ontvangen
TC Tubantia wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07:00 bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Heeft u dan nog geen krant ontvangen? Geef het door de distributieafdeling van TC Tubantia zodat deze de bezorgklacht kan onderzoeken en eventuele problemen verhelpen. U doet dit op 1 van 3 manieren afhankelijk van de krant die u mist.
- Heeft u vandaag een doordeweeks nummer niet ontvangen? Geef dit hier door.
- Heeft u vandaag de zaterdagkrant niet ontvangen? Geef dit hier door. U ontvangt van de uitgever per e-mail een tegoedbon. Deze kunt u gebruiken om de zaterdagkrant bij een verkooppunt in de buurt op te halen.
- Voor eerdere edities neemt u tijdens kantooruren telefonisch contact op met de klantenservice via 088 – 013 9970.