Heeft u een Margriet abonnement? Op deze pagina vindt u alle informatie over uw abonnement, bezorging, digitaal lezen en opzeggen. Veel zaken regelt u eenvoudig zelf via Mijn Omgeving. Daar kunt u uw gegevens aanpassen, een bezorgklacht doorgeven of uw digitale toegang beheren. Komt u er niet uit, dan helpen we u graag verder via chat of het contactformulier.
Snel naar: Contact | Uw abonnement | Niet ontvangen | Digitaal lezen | Opzeggen
Contact
Heeft u vragen over uw Margriet abonnement of bezorging? De klantenservice en bezorgservice helpen u graag verder. U kunt ook gebruikmaken van het contactformulier. U ontvangt doorgaans binnen enkele werkdagen een reactie.
Uw abonnement beheert u het snelst via Mijn Omgeving.
Uw abonnement wijzigen
Wijzigingen aan uw Margriet abonnement voert u eenvoudig door in Mijn Omgeving. U kunt daar uw adres aanpassen via de verhuisservice of uw betaalgegevens wijzigen via de betaalservice. Zo houdt u uw abonnement altijd up-to-date.
Margriet niet ontvangen
Is uw Margriet deze week niet bezorgd? Dat geeft u eenvoudig door via de online bezorgservice. Uw melding wordt binnen enkele werkdagen opgepakt.
Margriet digitaal lezen
Als abonnee kunt u Margriet ook digitaal lezen via de website of app. Hiervoor heeft u een DPG-account nodig. Na het aanmaken koppelt u uw abonnement via Mijn Omgeving zodat u direct toegang krijgt tot de digitale editie en andere gekoppelde DPG-uitgaven.
U leest Margriet op uw telefoon, tablet of computer. Meer informatie vindt u op de pagina Digitaal toegang en account.
Margriet opzeggen
Uw Margriet abonnement stopzet u eenvoudig via de online opzegpagina. U ontvangt direct een bevestiging van uw opzegging. Wilt u liever persoonlijk contact, dan kunt u gebruikmaken van het contactformulier.
Margriet aanbiedingen
Overweegt u een nieuw abonnement? Bekijk de actuele Margriet aanbiedingen op Abonnement.nl. Daar vindt u ook acties voor andere lifestyle magazines.
Veelgestelde vragen
Hoe meld ik dat ik Margriet niet heb ontvangen?
U kunt dit doorgeven via de bezorgservice. De melding wordt binnen enkele werkdagen verwerkt.
Hoe wijzig ik mijn Margriet abonnement?
U wijzigt uw gegevens via de verhuisservice of betaalservice in Mijn Omgeving.
Hoe zeg ik mijn Margriet abonnement op?
Opzeggen kan via opzeggen.margriet.nl. U ontvangt direct een bevestiging.
Hoe lees ik Margriet digitaal?
Maak een DPG-account aan en koppel dit in Mijn Omgeving. Meer informatie vindt u bij de veelgestelde vragen.
Hoe kan ik mijn betaalgegevens aanpassen?
Uw betaalgegevens past u aan via de betaalservice.
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Een nieuw adres geeft u door via de verhuisservice.
Waar vind ik mijn facturen?
Facturen en betalingen vindt u onder betaalservice in Mijn Omgeving.
Hoe maak ik een DPG-account aan?
U maakt een account aan via Mijn Omgeving en koppelt dit aan uw abonnement.
Kan ik Margriet op meerdere apparaten lezen?
Ja, u kunt Margriet lezen via telefoon, tablet of computer zodra uw DPG-account is gekoppeld.
Waar vind ik hulp bij andere vragen?
Kijk op de klantenservicepagina via mijnomgeving.margriet.nl of gebruik het contactformulier.
