klantenservice

National Geographic Junior klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend National Geographic Junior abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor National Geographic Junior is telefonisch bereikbaar via 073-8500033 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

National Geographic Junior niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter National Geographic Junior na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 073-8500033 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar service.media@blink.nl.

Verhuizing doorgeven aan National Geographic Junior

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via service.media@blink.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 073-8500033 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

National Geographic Junior opzeggen

Wilt u uw National Geographic Junior abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 073-8500033. Of mail naar service.media@blink.nl.

Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

National Geographic Junior abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele National Geographic Junior aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kindertijdschriften op Abonnement.nl.

National Geographic Junior op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee