Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend National Geographic Junior abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Blink Media BV
- Telefoon: 073-8500033
- Email: klantenservice@blink.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/natgeojuniorNL/
- Twitter: https://twitter.com/natgeojuniornl
- Website: https://www.natgeojunior.nl/contact/
De klantenservice voor National Geographic Junior is telefonisch bereikbaar via 073-8500033 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
National Geographic Junior niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter National Geographic Junior na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 073-8500033 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@blink.nl.
Verhuizing doorgeven aan National Geographic Junior
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via klantenservice@blink.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 073-8500033 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
National Geographic Junior opzeggen
Wilt u uw National Geographic Junior abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 073-8500033. Of mail naar klantenservice@blink.nl.
Bekijk ook de algemene voorwaarden van de uitgever.
Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen
National Geographic Junior abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele National Geographic Junior aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere kindertijdschriften op Abonnement.nl.