klantenservice

Denksport klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Denksport abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Denksport BV. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Denksport is telefonisch bereikbaar via 085- 8883276 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Denksport niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Denksport na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 085- 8883276 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@denksport.com.

Verhuizing doorgeven aan Denksport

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via klantenservice@denksport.com. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 085- 8883276 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Denksport opzeggen

Wilt u uw Denksport abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 085- 8883276 . Of mail naar klantenservice@denksport.com.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Denksport BV.

Denksport abonnementen en andere puzzelbladen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Denksport aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere puzzelbladen op Abonnement.nl.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee