klantenservice

Manifestatie Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Manifestatie Magazine abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Manifestatie Magazine is telefonisch bereikbaar via 0251-760149 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Manifestatie Magazine niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Manifestatie Magazine na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-760149 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@aboland.nl.

U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Aboland.

Verhuizing doorgeven aan Manifestatie Magazine

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via klantenservice@aboland.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 0251-760149 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

U kunt een adreswijziging ook doorgeven via de website van Aboland.

Manifestatie Magazine opzeggen

Wilt u uw Manifestatie Magazine abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-760149 . Of mail naar klantenservice@aboland.nl.

U ook opzeggen via de website van Aboland.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Manifestatie Magazine abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Manifestatie Magazine aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere lifestylebladen op Abonnement.nl.

Manifestatie Magazine op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee