klantenservice

Bloom klantenservice

In dit serviceartikel vindt u praktische informatie over uw Bloom abonnement. U leest hoe u contact opneemt met Bloom voor vragen over wijzigen, opzeggen, betalingen en bezorgklachten. Ook leggen we uit wat u kunt doen als u het tijdschrift niet hebt ontvangen.

Uitgever en contact

E-mail abonnementencontact@bloom.be
Telefoon+32 56 48 49 52

Bloom niet ontvangen

Heeft u Bloom niet ontvangen of is het tijdschrift beschadigd aangekomen, neem dan contact op met de abonneeservice van Bloom. Dit kan per e-mail via contact@bloom.be. Vermeld hierbij uw naam, adres en indien mogelijk uw abonneenummer.

Bloom opzeggen

Wilt u Bloom opzeggen, dan kunt u dit doorgeven aan de abonneeservice. Stuur hiervoor een e-mail naar contact@bloom.be. In de beschikbare informatie wordt geen specifieke opzegtermijn genoemd. Neem bij twijfel contact op met Bloom voor verduidelijking.

Bloom aanbiedingen

Heeft u nog geen Bloom abonnement? Bekijk de actuele aanbiedingen op Abonnement.nl. Op onze website vindt u ook andere magazines zoals Happinez en Psychologie Magazine.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn Bloom abonnement opzeggen?

U kunt uw Bloom abonnement opzeggen door een e-mail te sturen naar contact@bloom.be.

Wat moet ik doen als ik Bloom niet heb ontvangen?

Neem contact op met de abonneeservice via contact@bloom.be en vermeld uw gegevens.

Hoe neem ik contact op met de klantenservice van Bloom?

Voor vragen over uw abonnement kunt u een e-mail sturen naar contact@bloom.be.

Waar vind ik mijn abonneenummer?

Uw abonneenummer staat meestal vermeld op het adreslabel van het tijdschrift of in eerdere correspondentie van Bloom.

Met wie neem ik contact op bij vragen over betaling?

Voor vragen over betalingen kunt u contact opnemen met de abonneeservice via contact@bloom.be.

Kan ik mijn adres wijzigen bij Bloom?

Adreswijzigingen kunt u doorgeven aan Bloom door een e-mail te sturen naar contact@bloom.be.

Hoe geef ik een bezorgklacht door?

Bij een bezorgklacht kunt u contact opnemen met Bloom via contact@bloom.be.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee