klantenservice

Mantra klantenservice

Heeft u vragen over uw Mantra abonnement? In dit artikel leest u hoe u contact opneemt bij bezorgklachten, het wijzigen van uw gegevens, opzeggen of andere vragen rond uw abonnement op Mantra magazine.

De informatie helpt u snel op weg bij veelgestelde servicevragen over Mantra niet ontvangen, Mantra opzeggen en contact met de klantenservice.

Uitgever en contact

Telefoon abonnementen088 – 110 2086
E-mail abonnementenedicola@spabonneeservice.nl
E-mail redactieredactiemantra@edicola.nl
E-mail salesinfo@edicola.nl
Adres uitgeverEdicola Magazines BV
Gotlandstraat 40
7418 AX Deventer

Mantra niet ontvangen

Heeft u uw tijdschrift Mantra niet ontvangen of is deze beschadigd bezorgd? U kunt dit melden via het bezorgklachtenformulier op de website van Mantra. Gebruik het formulier via Mantra bezorgklacht formulier om uw klacht door te geven.

Vul het formulier in met uw gegevens en de informatie over de gemiste of beschadigde aflevering. Het formulier wordt rechtstreeks naar de klantenservice gestuurd zodat zij uw melding kunnen verwerken.

Mantra opzeggen

Als u uw Mantra abonnement opzeggen wilt, kan dat via het opzegformulier op de website van Mantra. Ga naar het opzegformulier via Mantra opzegformulier en vul uw gegevens in om de opzegging door te geven.

Het formulier stuurt uw verzoek direct naar de abonnementenservice van de uitgever. U kunt ook aanvullende vragen stellen via het algemene vragenformulier via Mantra vragen formulier.

Voor algemene informatie over uw rechten bij het opzeggen van abonnementen kunt u de richtlijnen bekijken bij de Consumentenbond en ConsuWijzer: Consumentenbond – abonnement opzeggen en ConsuWijzer – abonnement opzeggen.

Mantra aanbiedingen

Heeft u nog geen Mantra abonnement? Bekijk de actuele aanbiedingen op Abonnement.nl. Op onze website vindt u ook magazines als ParaVisie, Bloom Magazine en Flow.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn Mantra abonnement opzeggen?

U kunt uw Mantra abonnement opzeggen via het opzegformulier op Mantra opzegformulier.

Wat moet ik doen als ik Mantra niet heb ontvangen?

Meld uw ontbrekende of beschadigde aflevering via het bezorgklachtenformulier op Mantra bezorgklacht formulier.

Hoe kan ik een vraag stellen over mijn abonnement?

U kunt uw vraag stellen via het algemene vragenformulier op Mantra vragen formulier.

Bij wie kan ik terecht voor bezorgklachten?

Gebruik het bezorgklachtenformulier via Mantra bezorgklacht formulier om een bezorgklacht door te geven.

Waar vind ik de contactgegevens van de uitgever?

De contactgegevens van de uitgever staan op de contactpagina van Mantra via Mantra contactpagina.

Kan ik digitaal contact opnemen met de klantenservice?

Ja, u kunt digitaal contact opnemen via de online formulieren voor vragen, bezorgklachten of adreswijzigingen op de website van Mantra.

Waar kan ik informatie vinden over het opzeggen van abonnementen in het algemeen?

Algemene informatie over het opzeggen van abonnementen vindt u bij de Consumentenbond en ConsuWijzer: Consumentenbond en ConsuWijzer.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee