klantenservice

Eppo klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Eppo abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Eppo klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00.

Eppo niet ontvangen

Is Eppo niet of beschadigd bezorgd? Mail naar bezorging@eppostripblad.nl. Vermeld indien mogelijk uw abonnementsnummer. U vindt deze op het adreslabel dat bij de Eppo zit.

Adreswijziging doorgeven

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het magazine op een ander adres laten bezorgen? Mail dan uiterlijk 3 weken voor de verhuizing het nieuwe adres naar admin@eppo.nu.

Vermeld in uw email duidelijk uw abonnementsnummer (deze vindt u op het adreslabel bij ieder nummer) het huidige adres, zoals bekend bij de uitgever, en het nieuwe adres. Alsmede de ingangsdatum.

Eppo opzeggen

Wilt u uw Eppo abonnement beëindigen? Mail naar admin@eppo.nu. Zorg ervoor dat de opzegging 6 weken voor het verstrijken van de huidige abonnementsperiode is verstuurd.

Eppo aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Eppo aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere voordelige kindertijdschriften op Abonnement.nl.

Eppo op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee