Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend &C abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
&C Media
Telefoon: 0251-257924
Email klantenservice@aboland.nl
Facebook: https://www.facebook.com/andcbook/
Twitter: https://twitter.com/andctweet
Website: https://www.andc.tv/ledenservice
&C klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
&C bezorging
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat &C een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is &C echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 0251-257924 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van &C. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 4 weken.
Adreswijzigingen kunnen ook online worden doorgegeven via onderstaande formulier.
https://www.andc.tv/ledenservice/detail_adres
&C opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 0251-257924. Houdt rekening van een opzegtermijn van een maand.
U kunt ook online opzeggen via onderstaande formulier.
https://www.andc.tv/ledenservice/detail_opzeggen
&C aanbiedingen
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken, voor &C en honderden andere tijdschriften en kranten.