Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw krant neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Contactgegevens
Telefoon | Webpagina | |
Klantenservice | 088 - 0505 050 | https://www.ad.nl/service |
Bezorgservice | 088 - 0505 055 | https://www.ad.nl/bezorging |
Webshop | 088 - 0135 410 | https://webwinkel.ad.nl |
Openingstijden
Ma. t/m vrijdag | Zaterdag | Zondag | |
Klantenservice | 08:30 - 18:00 | Gesloten | Gesloten |
Bezorgservice | 08:30 - 18:00 | 08:30 - 13:00 | Gesloten |
Webshop | 08:30 - 18:00 | Gesloten | Gesloten |
AD digitaal lezen
Heeft u een AD abonnement, maar is het u nog niet gelukt de krant digitaal te lezen? Klik op onderstaande link voor alle informatie over de digitale mogelijkheden.
https://www.ad.nl/service/digitaal
AD niet ontvangen
De krant wordt doordeweeks voor 07:00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Is AD niet bezorgd? Geef het altijd door aan de uitgever. Uw bezorgklacht helpt de bezorging verbeteren. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.ad.nl/service/bezorging
AD vakantieservice
Gaat u op vakantie? Geef het door aan AD. En zet de bezorging tijdelijk stop. Of laat de krant bezorgen bij familie of vrienden op een ander adres in Nederland. Klik op onderstaande link voor meer informatie over de mogelijkheden en voorwaarden.
https://www.ad.nl/service/vakantie
AD opzeggen
Wilt u uw AD abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 08:30 en 18:00 via 088-050 5050. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.ad.nl/service/opzeggen