Heeft u een abonnement op het AD (Algemeen Dagblad)? Op deze pagina vindt u alle informatie over uw abonnement, bezorging, opzegging en digitale toegang. Veel zaken regelt u snel en eenvoudig zelf via Mijn Omgeving. Daar kunt u uw gegevens aanpassen, een bezorgklacht doorgeven of uw vakantieservice instellen. Komt u er online niet uit? Dan staan we ook telefonisch voor u klaar.
Snel naar: Contact | Niet ontvangen | Opzeggen | Vakantieservice | Digitaal lezen
Contact
| telefoon | webpagina | |
|---|---|---|
| Klantenservice (algemeen) | 088-0561551 | Mijn Omgeving |
| Bezorgservice | 088-0505055 | Mijn Omgeving |
| Opzeggen | 088-0561551 | Opzeggen AD |
| Vakantieservice | 088-0561551 | Mijn Omgeving |
| Digitaal toegang & account | - | Mijn Omgeving |
De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Wilt u sneller geholpen worden? Bel dan bij voorkeur na 12:00 uur, dan is het vaak rustiger aan de lijn.
Inloggen of wijzigen via Mijn Omgeving gaat meestal sneller dan telefonisch contact. U ontvangt bovendien direct een bevestiging zodra uw wijziging is verwerkt.
Uw AD-abonnement
Wilt u uw gegevens bijwerken, een andere betaalmethode instellen of de bezorging tijdelijk pauzeren? Dat kan eenvoudig in Mijn Omgeving. Zo is het direct geregeld. Komt u er toch niet uit of heeft u een specifieke vraag? Bel dan gerust 088-0561551 (ma–vr 09:00–17:00).
Krant niet ontvangen
Begrijpelijk vervelend als de krant een keer niet op de mat ligt. In Mijn Omgeving kunt u dit direct melden, zodat de bezorging snel wordt hersteld. Lukt dat niet, neem dan contact op via 088-0505055.
De krant wordt normaal gesproken ma–vr vóór 07:00 en op zaterdag vóór 09:00 uur bezorgd.
AD opzeggen
Uw abonnement opzeggen kan op elk gewenst moment via opzeggen.ad.nl. Dit is de snelste manier om het te regelen. Wilt u liever telefonisch contact? Bel dan 088-0561551 (ma–vr 09:00–17:00). De opzegtermijn is meestal één maand, afhankelijk van het type abonnement.
Opzeggen na overlijden
Allereerst gecondoleerd met uw verlies. Een abonnement kan kosteloos en direct worden stopgezet via het speciale formulier. De persoonsgegevens worden zorgvuldig verwijderd. Liever telefonisch? Bel dan 088-0561551.
Vakantieservice
Gaat u binnenkort op vakantie of verblijft u tijdelijk ergens anders? Via Mijn Omgeving kunt u de bezorging eenvoudig pauzeren of de krant tijdelijk laten bezorgen op een ander adres. Zo hoeft u niets te missen. Hulp nodig? Bel dan 088-0561551.
Digitaal lezen
Lees het AD overal via uw digitale toegang in Mijn Omgeving. Heeft u vragen over inloggen of digitaal lezen, bekijk dan de veelgestelde vragen. U kunt ook direct de Digitale krant openen, ideaal voor onderweg of op vakantie.
AD aanbiedingen
Heeft u nog geen abonnement op het AD? Bekijk de actuele aanbiedingen voor het AD en ontdek andere krantenaanbiedingen op Abonnement.nl.
Veelgestelde vragen
Wat is het AD telefoonnummer?
Voor vragen over uw abonnement belt u 088-0561551 (ma–vr 09:00–17:00). Voor bezorging of klachten kunt u bellen met 088-0505055.
Hoe meld ik dat ik het AD niet heb ontvangen?
In Mijn Omgeving kunt u direct doorgeven dat uw krant ontbreekt. Lukt dat niet, bel dan 088-0505055.
Hoe zeg ik mijn AD abonnement op?
Dat kan via opzeggen.ad.nl. Wilt u liever iemand spreken? Bel dan 088-0561551.
Hoe werkt opzeggen na overlijden?
Gebruik het formulier op ad.nabestaanden.support of neem telefonisch contact op via 088-0561551.
Kan ik de bezorging pauzeren tijdens vakantie?
Ja, via de vakantieservice. Heeft u vragen, bel dan 088-0561551.
