Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Autovisie abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
TMG Landelijke Media
Telefoon: 088 - 824 8188
Whatsapp: 088 - 824 4444
Email: klantenservice@autovisie.nl
Website: https://mijn.autovisie.nl
Autovisie klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Autovisie niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Autovisie een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Autovisie echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088 - 824 8188 (op werkdagen van 08:00 tot 17:00) of stuur een WhatsApp naar 088 – 824 444.
Adreswijziging doorgeven
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via mijn.prive.nl U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088 – 824 8088 (op werkdagen van 08:00 tot 17:00) of stuur een WhatsApp naar 088 - 824 2828. Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Autovisie digitaal lezen
Met een Autovisie abonnement leest u iedere editie ook digitaal in de Autovisie apps. Deze kunt via onderstaande links downloaden voor respectievelijk Android en Apple apparaten.
Google App Store Apple App Store
Autovisie opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 08:00 tot 17:00 via 088 – 824 8188. Houdt u rekening van een opzegtermijn van 3 maanden.
Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.mediahuis.nl/algemene-voorwaarden/abonnementsvoorwaarden/
Autovisie aanbiedingen
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken, voor Autovisie of bekijk de aanbiedingen voor andere autobladen op Abonnement.nl.