Service

Welkom
Aanmelden  Aanmelden

Autovisie klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Autovisie abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

TMG Landelijke Media
Telefoon: 020-4802825
Email: abonnementen@autovisie.nl
Facebook: https://nl-nl.facebook.com/autovisie
Twitter: https://twitter.com/autovisie
Website: https://www.mijnmedia.nl/help_en_contact/

Autovisie klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Autovisie bezorging

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat Autovisie een dag eerder of later dan gebruikelijk wordt bezorgd. Is Autovisie echter daarna nog steeds niet of beschadigd bezorgd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-4802825 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Neem ook hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice van Autovisie. Houdt rekening met een verwerkingstijd van minimaal 3 weken.

Autovisie digitaal lezen

Met een Autovisie abonnement leest u iedere editie ook digitaal in de Autovisie apps. Deze kunt via onderstaande links downloaden voor respectievelijk Android en Apple apparaten.

Google App Store Apple App Store

Autovisie opzeggen

Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-4802825. Houdt u rekening van een opzegtermijn van 3 maanden.

Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://www.mediahuis.nl/algemene-voorwaarden/abonnementsvoorwaarden/

Autovisie aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken, voor Autovisie of bekijk de aanbiedingen voor andere autobladen op Abonnement.nl.

Autovisie op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee