Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Distrifood abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Vakmedianet. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Vakmedianet
- Telefoon: 088 – 5840 888
- Email: [email protected]
- Facebook: https://www.facebook.com/distrifoodweekblad/
- Twitter: hhttps://twitter.com/distrifood
- Website: https://www.distrifood.nl/contact
De klantenservice voor Distrifood is telefonisch bereikbaar via 088 – 5840 888 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Distrifood niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Distrifood na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088 – 5840 888 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar [email protected].
Verhuizing doorgeven aan Distrifood
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via [email protected]. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088 – 5840 612 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Distrifood opzeggen
Wilt u uw Distrifood abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088 – 5840 612. Of mail naar [email protected].
Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Distrifood Media.