klantenservice

Misset Horeca klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Misset Horeca abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Vakmedianet. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Misset Horeca is telefonisch bereikbaar via 088 – 5840 888 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Misset Horeca niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Misset Horeca na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088 – 5840 888 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@vakmedianet.nl.

Verhuizing doorgeven aan Misset Horeca

Bent u verhuist? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via adreswijziging@vakmedianet.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088 – 5840 612 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Misset Horeca opzeggen

Wilt u uw Misset Horeca abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088 – 5840 612. Of mail naar klantenservice@vakmedianet.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Misset Horeca Media.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee