Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Misset Horeca abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Vakmedianet. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Vakmedianet
- Telefoon: 088 – 5840 888
- Email: klantenservice@vakmedianet.nl
- Facebook: https://www.facebook.com/missethoreca
- Twitter: https://twitter.com/MissetHoreca
- Website: https://www.missethoreca.nl/contact
De klantenservice voor Misset Horeca is telefonisch bereikbaar via 088 – 5840 888 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Misset Horeca niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Misset Horeca na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088 – 5840 888 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar klantenservice@vakmedianet.nl.
Verhuizing doorgeven aan Misset Horeca
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via adreswijziging@vakmedianet.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088 – 5840 612 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Misset Horeca opzeggen
Wilt u uw Misset Horeca abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088 – 5840 612. Of mail naar klantenservice@vakmedianet.nl.
Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Misset Horeca Media.