Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend LINDA abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- LINDA
- Telefoon: 020-8088724
- Servicepagina: https://klantenservice.linda.nl/nl/support/home/
- Facebook: https://www.facebook.com/linda.nl/
LINDA niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter LINDA na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-8088724 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Linda.nl.
Verhuizing doorgeven aan LINDA
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? U kunt een adreswijziging doorgeven via de website van Linda.nl.
LINDA opzeggen
Wilt u uw LINDA abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-8088724. Of gebruik het formulier op Linda.nl.
Er geldt een opzegtermijn van tenminste 4 weken.
LINDA abonnementen en andere tijdschriften
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele LINDA aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere woontijdschriften op Abonnement.nl.