Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend LINDA abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
LINDA.
Telefoon: 020-8088724
Email: klantenservice@linda.nl
Servicepagina: https://klantenservice.linda.nl/nl/support/home/
LINDA niet ontvangen
U ontvangt uw LINDA. meestal op donderdag of vrijdag. Soms is er vertraging bij PostNL en komt uw blad een dag later. Heeft u de dinsdag erna aan het einde van de dag nog geen LINDA. ontvangen? Bel 020-8088724 of mail klantenservice@linda.nl.
Is er regelmatig vertraging? Meld dit dan ook bij PostNL.
Adreswijziging doorgeven
Gaat u verhuizen? Neem telefonisch via 020-8088724 of per mail via klantenservice@linda.nl contact op met de klantenservice, of regel dit zelf in uw LINDA. account. Geef uw nieuwe adres uiterlijk 4 weken van tevoren door.
LINDA opzeggen
De makkelijkste manier om uw abonnement op te zeggen is door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice via 020-8088724. U kunt het abonnement ook stopzetten door een e-mail te sturen naar klantenservice@linda.nl.