klantenservice

Linda klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend LINDA abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

LINDA niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter LINDA na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 020-8088724 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U kunt een bezorgklacht ook doorgeven via de website van Linda.nl.

Verhuizing doorgeven aan LINDA

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? U kunt een adreswijziging doorgeven via de website van Linda.nl.

LINDA opzeggen

Wilt u uw LINDA abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 020-8088724. Of gebruik het formulier op Linda.nl.

Er geldt een opzegtermijn van tenminste 4 weken.

LINDA abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele LINDA aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere woontijdschriften op Abonnement.nl.

LINDA op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee