Heeft u een vtwonen abonnement? Op deze pagina vindt u alle informatie over uw abonnement, bezorging, digitaal lezen en opzeggen. Veel zaken regelt u eenvoudig zelf via Mijn Omgeving. Daar kunt u uw gegevens wijzigen, een bezorgklacht doorgeven of uw digitale toegang beheren. Komt u er niet uit, dan helpt de klantenservice u graag verder.
Snel naar: Contact | Uw abonnement | Niet ontvangen | Digitaal lezen | Opzeggen
Contact
Heeft u vragen over uw vtwonen abonnement of bezorging? Via het contactformulier kunt u eenvoudig uw vraag stellen. De klantenservice reageert doorgaans binnen enkele werkdagen. Voor bezorgvragen kunt u terecht op de bezorgservice.
De snelste manier om uw abonnement te beheren is via Mijn Omgeving.
Uw abonnement wijzigen
Veel wijzigingen regelt u eenvoudig zelf in Mijn Omgeving. Hier kunt u uw adres aanpassen, uw betaalmethode wijzigen of de bezorging controleren. Alles overzichtelijk op één plek.
vtwonen niet ontvangen
Heeft u vtwonen niet ontvangen? Meld het eenvoudig via de bezorgservice. Uw melding wordt meestal binnen 2 tot 5 werkdagen verwerkt.
vtwonen digitaal lezen
Als vtwonen-abonnee kunt u het magazine ook digitaal lezen via de website of app. Hiervoor heeft u een DPG-account nodig. Na het koppelen van uw account krijgt u toegang tot vtwonen in de digitale omgeving én in de app.
U kunt digitaal lezen op uw telefoon, tablet of computer. Daarnaast krijgt u automatisch toegang tot de apps van andere DPG-titels binnen hetzelfde account.
Lees meer op de pagina Digitaal toegang en account.
vtwonen opzeggen
U zegt uw vtwonen abonnement het snelst op via de online opzegpagina. U ontvangt direct een bevestiging van uw opzegging. Opzeggen kan via:
vtwonen aanbiedingen
Nog geen abonnement? Bekijk de actuele vtwonen aanbiedingen op Abonnement.nl. Daar vindt u ook interessante acties voor andere woonmagazines.
Veelgestelde vragen
Waar vind ik de klantenservice van vtwonen?
Voor vragen kunt u terecht in Mijn Omgeving of via het contactformulier.
Waar meld ik dat ik vtwonen niet heb ontvangen?
Meld dit via de bezorgservice. Uw melding wordt binnen enkele werkdagen verwerkt.
Hoe wijzig ik mijn adres?
U kunt uw adres wijzigen via de verhuisservice in Mijn Omgeving.
Hoe wijzig ik mijn betaalmethode?
Dit regelt u via de betaalservice.
Hoe lees ik vtwonen digitaal?
Koppel uw abonnement aan uw DPG-account. Daarna kunt u digitaal lezen via de app of website. Meer uitleg vindt u bij digitaal lezen.
Hoe kan ik mijn vtwonen abonnement opzeggen?
Opzeggen kan via opzeggen.vtwonen.nl. U ontvangt direct een bevestiging.
Kan ik mijn abonnement tijdelijk pauzeren?
Voor de meeste magazines is pauzeren niet mogelijk. U kunt wijzigingen bekijken in Mijn Omgeving.
Waar vind ik mijn facturen?
Uw facturen staan in Mijn Omgeving onder ‘Betaalgegevens’.
Hoe maak ik een DPG-account aan?
Ga naar Mijn Omgeving en volg de stappen onder ‘Account aanmaken’.
Kan ik overstappen naar een andere titel?
Ja, in veel gevallen kunt u overstappen. Bekijk uw mogelijkheden in Mijn Omgeving.
