Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw tijdschrift neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Hearst Nederland
Telefoon: 088-0245403
Email: klantenservice@elle.nl
Website: https://www.hearst.nl/contact/
ELLE klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
ELLE niet ontvangen
Is ELLE niet of beschadigd bezorgd? Bel voor bezorgklachten tijdens kantooruren naar 088-0245403. Of stuur een email naar klantenservice@elle.nl.
ELLE digitaal lezen
Met een ELLE abonnement kunt u iedere editie ook digitaal lezen in de app van Tijdschrift.nl. Klik op onderstaande link om uw digitale abonnement te activeren met behulp van uw abonnementsnummer. (U vindt dit nummer op de factuur/acceptgiro en op het adresetiket van het magazine).
https://tijdschrift.nl/activeer/hearst.
Download hierna de app van Tijdschrift.nl. Na de login vindt u uw magazine(s) onder "Tijdschriften" in de bibliotheek. Geselecteerde nummers worden op de achtergrond gedownload en zijn daarna terug te vinden onder 'Gedownload'. Eenmaal gedownload zijn de nummers ook zonder internetverbinding in te zien. Klik op onderstaande link voor meer informatie over het digitaal abonnement.
https://abonnement.elle.nl/faq.
ELLE opzeggen
Wilt u het tijdschrift opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-0245403.
U kunt ook mailen naar klantenservice@elle.nl. Vermeld altijd uw naam en adresgegevens, alsmede uw abonnementsnummer. (U vindt dit nummer op de factuur/acceptgiro en op het adresetiket van het magazine.) Houdt u rekening van een opzegtermijn van 3 maanden.
Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://abonnement.elle.nl/voorwaarden