Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend KIJK abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.
Roularta Media Magazine
Telefoon: 020-8945666
Email: klantenservice@kijkmagazine.nl
Facebook: https://nl-nl.facebook.com/KIJKmagazine/
Twitter: https://twitter.com/KIJKredactie
Website: https://www.kijkmagazine.nl/klantenservice/
De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00.
KIJK niet ontvangen?
Is het blad niet of beschadigd bezorgd? Geeft u dit dan door aan de uitgever. Neem hiervoor telefonisch contact op via 020-8945666 of mail naar klantenservice@kijkmagazine.nl.
KIJK opzeggen
Wilt u uw KIJK abonnement opzeggen? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan via 085–8885585 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U ontvangt per email een bevestiging van de opzegging. Houdt u rekening met een opzegtermijn van een maand.
Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden.
https://roularta.nl/voorwaarden/levering-en-webshopvoorwaarden/
KIJK aanbiedingen
Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor KIJK en andere tijdschriften voor jongeren.