klantenservice

KIJK klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend KIJK abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.

Roularta Media Magazine
Telefoon: 020-8945666
Email: [email protected]
Facebook: https://nl-nl.facebook.com/KIJKmagazine/
Twitter: https://twitter.com/KIJKredactie
Website: https://www.kijkmagazine.nl/klantenservice/

De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00.

KIJK niet ontvangen?

Is het blad niet of beschadigd bezorgd? Geeft u dit dan door aan de uitgever. Neem hiervoor telefonisch contact op via 020-8945666 of mail naar [email protected].

KIJK opzeggen

Wilt u uw KIJK abonnement opzeggen? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan via 085–8885585 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U ontvangt per email een bevestiging van de opzegging. Houdt u rekening met een opzegtermijn van een maand.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden.
https://roularta.nl/voorwaarden/levering-en-webshopvoorwaarden/

KIJK aanbiedingen

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor KIJK en andere tijdschriften voor jongeren.

tijdschriften voor jongeren op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee