klantenservice

ZIN Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Zin abonnement neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten. Hieronder vindt u de contactgegevens.

Roularta Media Magazine
Telefoon: 020 894 5663
Email: klantenservice@zin.nl
Facebook: https://www.facebook.com/zinmagazine/
Twitter: https://twitter.com/zinmagazine
Website: https://www.zin.nl/klantenservice/

De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00.

Zin niet ontvangen

Is het blad niet of beschadigd bezorgd? Geef de bezorgklacht door aan de uitgever. Neem hiervoor telefonisch contact op via 020 894 5663 of mail naar klantenservice@zin.nl.

Zin opzeggen

Wilt u uw Zin abonnement opzeggen? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan via 020-8945663 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00). U ontvangt per email een bevestiging van de opzegging. Houdt u rekening met een opzegtermijn van een maand.

Klik op onderstaande link voor de algemene voorwaarden.
https://roularta.nl/voorwaarden/levering-en-webshopvoorwaarden/

Aanbiedingen

Heeft u nog geen Zin abonnement? Of bent u geïnteresseerd in een ander lifestyle magazine? Klik op onderstaande link om de actuele aanbiedingen te bekijken voor Zin en andere lifestylebladen.

Lifestylebladen op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee