klantenservice

SchildersVakkrant klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Schildersvakkrant abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Eisma Media. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Schildersvakkrant is telefonisch bereikbaar via 088-2266 648 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Schildersvakkrant niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Schildersvakkrant na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-2266 648 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar abonneren@eisma.nl.

Verhuizing doorgeven aan Schildersvakkrant

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via abonneren@eisma.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088-2266 648 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Schildersvakkrant opzeggen

Wilt u uw Schildersvakkrant abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-2266 648. Of mail naar abonneren@eisma.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Eisma Media.

Schildersvakkrant abonnementen en andere tijdschriften

Heeft u nog geen abonnement? Klik op onderstaande link om de actuele Schildersvakkrant aanbiedingen te bekijken. Of kies voor een van de andere vakbladen op Abonnement.nl.

Schildersvakkrant op abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee