klantenservice

Sign+ Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Sign+ abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Eisma Media. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Sign+ is telefonisch bereikbaar via 088-2266 648 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Sign+ niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Sign+ na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-2266 648 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar [email protected].

Verhuizing doorgeven aan Sign+

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via [email protected]. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088-2266 648 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Sign+ opzeggen

Wilt u uw Sign+ abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-2266 648. Of mail naar [email protected].

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Eisma Media.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee