Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Piloot en Vliegtuig abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Eisma Media. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Eisma Media
- Telefoon: 088-2266 648
- Email: [email protected]
- Website: https://www.eismamediagroep.nl/contact/
De klantenservice voor Piloot en Vliegtuig is telefonisch bereikbaar via 088-2266 648 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Piloot en Vliegtuig niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Piloot en Vliegtuig na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-2266 648 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar [email protected].
Verhuizing doorgeven aan Piloot en Vliegtuig
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via [email protected]. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088-2266 648 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Piloot en Vliegtuig opzeggen
Wilt u uw Piloot en Vliegtuig abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-2266 648. Of mail naar [email protected].
Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Eisma Media.