klantenservice

Bit Magazine klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Bit abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, MP Horses. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De klantenservice voor Bit magazine is telefonisch bereikbaar via 033-720-0078 maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 16:00.

Bit magazine niet ontvangen

PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Bit magazine na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 033-720-0078 (maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 16:00) of mail naar info@mphorses.nl.

Verhuizing doorgeven aan Bit magazine

Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres door het online formulier. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 033-720-0078 (maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 16:00).

Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.

Bit magazine opzeggen

Wilt u uw Bit abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan maandag tot en met donderdag van 09:00 tot 16:00 via 033-720-0078. Of mail naar info@mphorses.nl.

Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de contactpagina.

Meer informatie over opzeggen en opzegtermijnen

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee