Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend Marktvisie abonnement neemt u direct contact op met de uitgever, Eisma Media. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
- Eisma Media
- Telefoon: 088-2266 648
- Email: abonneren@eisma.nl
- Website: https://www.eismamediagroep.nl/contact/
De klantenservice voor Marktvisie is telefonisch bereikbaar via 088-2266 648 op werkdagen van 09:00 tot 17:00.
Marktvisie niet ontvangen
PostNL bezorgt over 2 dagen. Het is dus mogelijk dat het tijdschrift niet altijd op dezelfde dag van de maand wordt ontvangen. Is echter Marktvisie na 3 dagen nog niet bezorgd? Of beschadigd bij u afgeleverd? Bel dan voor een bezorgklacht naar 088-2266 648 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00) of mail naar abonneren@eisma.nl.
Verhuizing doorgeven aan Marktvisie
Bent u verhuisd? Of wilt u om een andere reden het tijdschrift op een ander adres laten bezorgen? Geef uw oude en nieuwe adres, alsmede de ingangsdatum, door via abonneren@eisma.nl. U kunt ook telefonisch contact op nemen via 088-2266 648 (op werkdagen van 09:00 tot 17:00).
Houd in alle gevallen rekening met een verwerkingstijd van 4 weken.
Marktvisie opzeggen
Wilt u uw Marktvisie abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 via 088-2266 648. Of mail naar abonneren@eisma.nl.
Houd in alle gevallen rekening met een opzegtermijn van tenminste een maand. De exacte abonnementsvoorwaarden vindt u op de website van Eisma Media.