Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw krant neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Contactgegevens
Telefoon | Webpagina | |
Klantenservice | 088 - 0561 533 | https://www.parool.nl/service |
Bezorgservice | 088 - 0561 545 | https://www.parool.nl/bezorging |
Webshop | 088 - 0135 410 | https://webwinkel.parool.nl |
Openingstijden
Ma. t/m vrijdag | Zaterdag | Zondag | |
Klantenservice | 08:30 - 18:00 | Gesloten | Gesloten |
Bezorgservice | 08:30 - 18:00 | 08:30 - 13:00 | Gesloten |
Webshop | 08:30 - 18:00 | Gesloten | Gesloten |
Het Parool digitaal lezen
Heeft u een Het Parool abonnement, maar is het u nog niet gelukt de krant digitaal te lezen? Klik op onderstaande link voor alle informatie over de digitale mogelijkheden.
https://www.parool.nl/service/digitaal
Het Parool niet ontvangen
De krant wordt doordeweeks voor 07:00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Is Het Parool niet bezorgd? Geef het altijd door aan de uitgever. Uw bezorgklacht helpt de bezorging verbeteren. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.parool.nl/service/bezorging
Het Parool vakantieservice
Gaat u op vakantie? Geef het door aan de klantenservice. En zet de bezorging tijdelijk stop. Of laat de krant bezorgen op een ander adres in Nederland. Klik op onderstaande link voor meer informatie over de mogelijkheden en voorwaarden.
https://www.parool.nl/service/vakantie
Het Parool opzeggen
Wilt u uw Parool abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen via 088-0561 533. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.parool.nl/service/opzeggen