klantenservice

Het Parool klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw krant neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

Contactgegevens


Telefoon

Webpagina

Klantenservice 088 - 0561 533https://www.parool.nl/service
Bezorgservice088 - 0561 545https://www.parool.nl/bezorging
Webshop088 - 0135 410https://webwinkel.parool.nl

Openingstijden


Ma. t/m vrijdag

Zaterdag

Zondag

Klantenservice 08:30 - 18:00GeslotenGesloten
Bezorgservice08:30 - 18:0008:30 - 13:00Gesloten
Webshop08:30 - 18:00GeslotenGesloten




advertentie  

Het Parool digitaal lezen

Heeft u een Het Parool abonnement, maar is het u nog niet gelukt de krant digitaal te lezen? Klik op onderstaande link voor alle informatie over de digitale mogelijkheden.
https://www.parool.nl/service/digitaal

Het Parool niet ontvangen

De krant wordt doordeweeks voor 07:00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Is Het Parool niet bezorgd? Geef het altijd door aan de uitgever. Uw bezorgklacht helpt de bezorging verbeteren. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.parool.nl/service/bezorging

Het Parool vakantieservice

Gaat u op vakantie? Geef het door aan de klantenservice. En zet de bezorging tijdelijk stop. Of laat de krant bezorgen op een ander adres in Nederland. Klik op onderstaande link voor meer informatie over de mogelijkheden en voorwaarden.
https://www.parool.nl/service/vakantie

Het Parool opzeggen

Wilt u uw Parool abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen via 088-0561 533. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.parool.nl/service/opzeggen

Naar het Parool op Abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee