Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw krant neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Contactgegevens
Telefoon | Webpagina | |
Klantenservice | 088 - 0561 535 | https://www.bd.nl/service |
Bezorgservice | 088 - 0561 530 | https://www.bd.nl/service/bezorging |
Webshop | 088 - 0135 410 | https://webwinkel.bd.nl |
Openingstijden
Ma. t/m vrijdag | Zaterdag | Zondag | |
Klantenservice | 08:30 - 18:30 | Gesloten | Gesloten |
Bezorgservice | 08:30 - 18:30 | 08:30 - 13:00 | Gesloten |
Webshop | 08:30 - 18:30 | Gesloten | Gesloten |
Brabants Dagblad digitaal lezen
Heeft u een Brabants Dagblad abonnement, maar is het u nog niet gelukt de krant digitaal te lezen? Klik op onderstaande link voor alle informatie over de digitale mogelijkheden.
https://www.bd.nl/service/digitaal
Brabants Dagblad niet ontvangen
De krant wordt doordeweeks voor 07:00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Is Brabants Dagblad niet bezorgd? Geef het altijd door aan de uitgever. Uw bezorgklacht helpt de bezorging verbeteren. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.bd.nl/service/bezorging
Brabants Dagblad vakantieservice
Gaat u op vakantie? Geef het door aan Brabants Dagblad. En zet de bezorging tijdelijk stop. Of laat de krant bezorgen bij familie of vrienden op een ander adres in Nederland. Klik op onderstaande link voor meer informatie over de mogelijkheden en voorwaarden.
https://www.bd.nl/service/vakantie
Brabants Dagblad opzeggen
Wilt u uw BD abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 via 088-0561535. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.bd.nl/service/opzeggen