klantenservice

De Gelderlander klantenservice

Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw krant neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.

De Gelderlander klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

De Gelderlander digitaal lezen

Heeft u een De Gelderlander abonnement, maar is het u nog niet gelukt de krant digitaal te lezen? Klik op onderstaande link voor alle informatie over de digitale mogelijkheden.
https://www.gelderlander.nl/service/digitaal

De Gelderlander niet ontvangen

De krant wordt doordeweeks voor 07:00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Is De Gelderlander niet bezorgd? Geef het altijd door aan de uitgever. Uw bezorgklacht helpt de bezorging verbeteren. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.gelderlander.nl/service/bezorging

De Gelderlander vakantieservice

Gaat u op vakantie? Geef het door aan De Gelderlander. En zet de bezorging tijdelijk stop. Of laat de krant bezorgen bij familie of vrienden op een ander adres in Nederland. Klik op onderstaande link voor meer informatie over de mogelijkheden en voorwaarden.
https://www.gelderlander.nl/service/vakantie

De Gelderlander opzeggen

Wilt u uw De Gelderlander abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 via 088-0139950. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.gelderlander.nl/service/opzeggen

Naar De Gelderlander op Abonnement.nl

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee