Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw krant neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Contactgegevens
Telefoon | Webpagina | |
Klantenservice | 088 - 0561 505 | https://www.gelderlander.nl/service |
Bezorgservice | 088 - 0561 550 | https://www.gelderlander.nl/service/bezorging |
Webshop | 088 - 0135 410 | https://webwinkel.gelderlander.nl |
Openingstijden
Ma. t/m vrijdag | Zaterdag | Zondag | |
Klantenservice | 08:30 - 18:00 | Gesloten | Gesloten |
Bezorgservice | 08:30 - 18:00 | 08:30 - 13:00 | Gesloten |
Webshop | 08:30 - 18:00 | Gesloten | Gesloten |
De Gelderlander digitaal lezen
Heeft u een De Gelderlander abonnement, maar is het u nog niet gelukt de krant digitaal te lezen? Klik op onderstaande link voor alle informatie over de digitale mogelijkheden.
https://www.gelderlander.nl/service/digitaal
De Gelderlander niet ontvangen
De krant wordt doordeweeks voor 08:00 uur bezorgd en op zaterdag voor 10:00. Is De Gelderlander niet bezorgd? Geef het altijd door aan de uitgever. Uw bezorgklacht helpt de bezorging verbeteren. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.gelderlander.nl/service/bezorging
De Gelderlander vakantieservice
Gaat u op vakantie? Geef het door aan De Gelderlander. En zet de bezorging tijdelijk stop. Of laat de krant bezorgen bij familie of vrienden op een ander adres in Nederland. Klik op onderstaande link voor meer informatie over de mogelijkheden en voorwaarden.
https://www.gelderlander.nl/service/vakantie
De Gelderlander opzeggen
Wilt u uw De Gelderlander abonnement opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen via 088-0561505. Klik op onderstaande link voor meer informatie.
https://www.gelderlander.nl/service/opzeggen