Voor het wijzigen en opzeggen van een lopend abonnement op uw krant neemt u direct contact op met de uitgever. Dit geldt ook voor vragen over betalingen (incasso's) en bezorgklachten.
Mediahuis Noord
Telefoon: 088-8002000 (lokaal tarief)
Website: https://mijn.dvhn.nl/
Dagblad van het Noorden klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Dagblad van het Noorden digitaal lezen
Heeft u een Dagblad van het Noorden abonnement, maar is het u nog niet gelukt de krant digitaal te lezen? Klik op onderstaande link voor alle informatie over de digitale mogelijkheden.
https://mijn.dvhn.nl/digitaal-lezen
Dagblad van het Noorden niet ontvangen
De krant wordt doordeweeks voor 07:00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08:00. Is Dagblad van het Noorden niet bezorgd? Geef het altijd door aan de uitgever. Uw bezorgklacht helpt de bezorging verbeteren. Als u de klacht voor 12:00 uur doorgeeft, is nabezorging dezelfde dag zelfs mogelijk. Na 12:00 uur kan de krant de eerst volgende werkdag worden nabezorgd. Klik op onderstaande link voor meer informatie en om een bezorgklacht door te geven.
https://mijn.dvhn.nl/mijn-service/bezorgservice
Dagblad van het Noorden vakantieservice
Gaat u op vakantie? Geef het door aan de klantenservice. En zet de bezorging tijdelijk stop. Of laat de krant tijdelijk bezorgen op een ander adres in Nederland. Klik op onderstaande link om uw vakantie door te geven.
https://mijn.dvhn.nl/mijn-service/vakantie
Dagblad van het Noorden opzeggen
Wilt u de krant opzeggen? Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 via 088-8002000. Houdt u rekening met een opzegtermijn van één maand. Klik op onderstaande link voor de abonnementsvoorwaarden.
https://abonneer.dvhn.nl/abonnementsvoorwaarden